11/06/2011

Personal Stuff

Het is weer tijd voor een Persoonlijke Update. Iets later dan normaal vandaag, want de drukke tijden zijn weer begonnen: Toetsweek. De laatste tijd iets minder blogjes, waarvoor een berg redenen zijn. Lees verder voor een life update, met gelukkig niet alleen maar gezeur.

Het is weer herfst
Vorige week is de klok weer teruggegaan naar de wintertijd. Het begint lekker met een uurtje extra, maar al snel ben ik er zat van. Vroeg donker, donker als ik opsta: ik word er alleen maar moe van. Na een tijdje raak ik er wel weer aan gewend, maar dit is één van de redenen dat ik deze week even wat minder geblogt heb: ik ben 's avonds gewoon futloos.

Mijn carrière bij de Albert Heijn
Sinds ik 16 ben mag ik langer werken. Drie keer in de week werk ik van 17 tot 21. Normaal de tijden dat ik snel even een blogpostje tik. Maar dat komt wel weer goed hoor, ik kan namelijk heel goed in het weekend vooruit werken. Als ik in ieder geval niet bijna toetsweek zou hebben. De toetsweek komt er weer aan, balen. Maar na deze drukke inlever periode en toetsperiode heb ik weer bergen tijd. 

Winactie
Sinds maandag staat een leuke winactie online op Sweet Hippo's. Je kunt nog meedoen tot vrijdag. Doe dus snel mee.

Laptop? 
Ik denk er al een tijdje over na om een keer een eigen laptop te kopen. Dit is toch wel fijner met bloggen, schoolwerk en lekker internetten. Ik wil niet een te dure, maar wel een lekker snelle versie. Ik weet nog niet of ik wel of niet een netbook wil. Iemand tips? 

Dit was de hele hele korte update. Ik (en Floor ook) ga proberen jullie bijna elke dag van een nieuw artikeltje te voorzien. Excuses als dit niet altijd helemaal wil..

Liefs, Marjolein

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage