11/15/2011

Sleek | PPQ palette


Toen ik zag dat dit palette uit zou komen zette ik direct mijn zinnen erop, en wachtte tot hij in een Nederlandse webshop verscheen. Dat kwam hij, en toen ik er eentje voor mezelf bestelde, kochten we er ook direct  eentje voor jullie. Die kun je winnen in het Goodiepakket. Nog niet meegedaan? Klik hier. Na de hele tijd pech gehad te hebben met foto's maken (te donker, batterij leeg, toetsen) heb ik dan nu eindelijk de swatches voor jullie. Kijk mee.




Kijk eens wat een mooie, vrolijke kleurtjes. Ik ben een echt kleurmens, en daarom sprak dit palette me direct aan. Het fijne is dat het wel draagbare kleuren zijn. Doordat er ook wat bescheidenere kleuren inzitten is dit het perfecte palette om veel verschillende soorten looks te maken. 


En zoals altijd zit het Sleek paletje in een matten doosje, met spiegeltje. Ik vind het wel een beetje jammer dat ze bij zo'n speciale editie niet een iets specialer doosje maken..

En dan nu de swatches:
De bovenste rij.

In de bovenste rij zit een hele mooie highlighter, zwart, rood, turkoois, lichtroze en een mooie glimmende groen. Het is misschien even uitvinden hoe ik rood moet gebruiken, maar ik denk dat ik er uiteindelijk heel veel leuke looks mee kan maken. Als iemand suggesties heeft..

De onderste rij. Let niet op mijn kippenvel..

In de onderste rij zit een prachtige zilver, donkergroen, taupe, bordeauxrood, lila en goud. Allemaal met een mooie glans. Hierbij ben ik vooral fan van lila en bordeaux. :D

De kleuren hebben allemaal een goede pigmentatie, en allemaal hebben ze een speciale glans. De oogschaduw blijft goed en lang zitten. 

Dit paletje is echt een aanrader voor iedereen die van goedkope, leuk gekleurde paletjes houdt. Ik heb hem op Enchantra gekocht voor €8,50. 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage