11/11/2011

YEAH- Momenten


Het is toetsweek, ik heb het druk en er verschijnen erg weinig artikelen. Daarom nu even een artikeltje met momenten waar ik echt blij van word. Kleine of grote momenten, of waar het ook mee te maken heeft. Hier word ik blij van:

1. De hele fietstocht naar huis fantaseerde ik met Floor over pepernoten. Kom ik thuis, staat er een pepernotenpot op tafel. Mama, dankjewel.
2. Mijn hele hoofd puilde uit van de dingen die ik nog moest doen, tot ik een lijst ging maken en het allemaal erg mee bleek te vallen.
3. Wakker worden met mijn favoriete liedje, die op dat moment net op de radio gedraaid wordt. Dan ben ik de hele dag vrolijk.
4. Beneden zitten leren terwijl er een heerlijk gerecht in de oven staat, waar een nog heerlijkere geur af komt.
5. Leuke dingen vooruit plannen. Zo van: Over een week ga ik shoppen, over twee week ga ik dit doen en over zeven weken heb ik vakantie.
6. Sinterklaas komt er weer aan, wat leuke kadootjes, gezellige dingen en zwarte pieten betekent.
7. Taarten bakken.
8. Msnnen met leuke meisjes die ik via het blog heb ontmoet. Zie je nou wel dat het ook nog eens erg sociaal is?
9. Bij de kapper zitten met het gevoel: Ja, er moet wel wat af, maar ik weet niet wat, en er dan weer wegkomen met een YEAH gevoel.
10. Tijdens de pauze zin hebben in cola, en dan na de cola ook nog maar een Mars kopen. Zo van: ach, wat kan mij het ook schelen, doei geld, hoi vet.

Wat is jouw YEAH moment?



Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage