12/15/2011

All I want for Christmas.

Je wordt vast doogegooid met Kerst-wishlisten, maar ik hoop dat je nog eentje van mij kunt verdragen. Ik wil namelijk nog zó veel: truien, sieraden, make-upjes... noem maar op. Vandaag daarom dus een wishlist met vanalles erop.

♥ Een lekkere warme trui. Ik heb er een paar, maar zeker niet genoeg wil ik de winter overleven. En deze trui van de H&M ziet er heerlijk comfy uit! Hij kost €24,95.
♥ Het Sleek Original palette. Deze wil ik al zó lang! De kleuren zijn prachtig: feller dan ik normaal draag, maar daarom is het zo leuk om ermee te experimenteren. Plus: de palettes zijn helemaal niet duur als je kijkt naar de kwaliteit van de oogschaduws. Dit schatje mag daarom zeker onder de kerstboom!
♥ Een verenring. Ik ben de laatste tijd helemaal gek van de wat apartere ringen, en daarom vind ik deze ook zo leuk. Hij is classy, en staat waarschijnlijk heel mooi bij je kerst- en/of nieuwjaarsoutfit! Ook deze komt van Sieradenkistje en kost €6,50.
♥ Een draadloze afstandsbediening. Deze stond al een keer eerder op een wishlist, maar het is er nog steeds niet van gekomen één te kopen. Gelukkig zijn ze heel goedkoop op eBay te vinden!
♥ Home Scents. Ik hou ervan als het lekker ruikt in mijn kamer, en wat ruikt er lekkerder dan vers gebakken appeltaart, of cupcakes? Met deze scents kom ik vast en zeker de winter door. De Home Scents kun je voor €1,90 per stuk vinden op TheBeautyBakery.nl.

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage