12/03/2011

Favorieten van november.

Het is drie dagen december. Officieel ben ik te laat, maar omdat ik toch wel wat favorieten heb om te laten zien ga ik ze vandaag in artikelvorm aan jullie laten zien! Dit heeft weinig inleiding nodig, dus ik ga maar gelijk beginnen. (Het zijn er niet veel, dat zeg ik er wel alvast bij ;)

Dit spulletje, de Perfecte Krul Control Crème, heb ik inmiddels al een heel aantal maanden in huis. Toch heb ik het eigenlijk nooit gebruikt. Why? Ik ben er namelijk achter gekomen dat het toch wel heel erg fijn is! De crème wordt nu elke dag netjes in mijn haar gesmeerd, en ik zie geen pluis maar wel veel krul. Deze verdiend het zeker om favoriet van november te zijn.



Ik heb al een hele lange tijd geen nagellak meer gekocht, tot deze maand de Vampire's Love collectie van Essence uitkwam. Wat een mooie lakjes! En dan vooral deze, 'Gold Old Buffy'. De kleur, de glitters... I love it! 




Mijn derde favoriet is de NYC Liquid Eyeliner. Waarom? Omdat ik hem vanaf de dag dat ik hem kocht elke dag heb gebruikt! Hij is echt heel fijn, en ik raad hem ook zeker aan jullie aan! Ik denk dat ik hem ook opnieuw zou kopen als deze op is.


Deze lipgloss van Catrice in 'Bare Necessity' hoort ook bij mijn favorieten. Ik heb hem deze maand wat vaker gebruikt dan normaal. Hij maakt mijn lippen net wat lichter (wat aardig knap is, als je bedenkt hoe gepigmenteerd mijn lippen zijn), en gelukkig is de lipgloss ook niet te plakkerig. En bovendien maakt hij mijn lippen ook nog eens een stukje zachter! Onmisbaar in de herfst.


Tot slot: mijn favoriete foto. Deze vond ik op Fotografille.nl . Evelien had namelijk een artikel geschreven over Luke Sharrat's serie 'The Curious Wind'. Ik werd betoverd door deze foto! De lucht is heel gaaf: donker, dramatisch. Maar toch oogt de hele foto heel zacht en dromerig. I love the feathers!





Dit waren mijn favorieten van november.
Wat waren die van jou?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage