12/10/2011

INGLOT | Blush nr. 58


Als je het verslagje van de meet met Fleur en Dajana hebt gelezen, dan weet je vast nog wel dat we flink hebben geshopt bij de INGLOT. Of nou ja, flink geshopt... Fleur, ik en Marjolein hebben elk een mooi, maar duur make-upje gekocht ;)  Vandaag lees je de review over wat ik scoorde: een hele mooie blush.
Het was heel lastig om één make-upje te kiezen. De counter was klein, maar er stonden zoveel lipsticks en oogschaduws en blushes dat ik door de bomen het bos niet meer zag. Toch sprong op een gegeven moment deze blush eruit (nadat bleek dat mijn favoriet uitverkocht was). Het is een aardig donkere, matte oudroze blush. De verpakking is mooi, maar voor mijn gevoel springt hij er niet uit. Ik vind de verpakkingen van bijvoorbeeld de Freedom System Palettes een stuk mooier! Wel zit de verpakking goed in elkaar en klikt hij goed dicht.










De blush is vrij zacht van structuur, maar gelukkig is hij niet te poederig. De blush is niet té gepigmenteerd, er komt een goede hoeveelheid kleur af. Ook is de blush is vrij goed op te bouwen, wat erg fijn is. Zo hoef je niet tien keer je kwast af te tikken om te voorkomen dat je clownswangetjes krijgt.







Op de bovenste foto zie je de blush (royaal) op mijn wangen aangebracht. Voorheen gebruikte ik nooit blush (alleen soms een beetje highlighter), maar nu ik er eentje in mijn bezit heb ben ik verkocht. Het is gewoon een heel leuk product om mee te werken, en ik ben erachter gekomen dat blush je een hele nieuwe look kan bezorgen.

Ik ben dus heel erg blij met mijn aankoop. Inglot was op zichzelf al een hele leuke ervaring, en om dan met zo'n blush thuis te komen is nóg fijner. Hij was niet goedkoop, namelijk 15 euro, maar ik heb er zeker geen spijt van gehad.

Hebben jullie al producten van Inglot in je stash?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage