12/16/2011

INGLOT | Freedom System Palette

Jullie zagen hem al in mijn shoplog van zondag: mijn nieuwe schatje. In de winkel kon ik echt niet kiezen welke kleuren ik wilde, maar uiteindelijk besloot ik voor een neutrale 'look' te gaan. De verkoopster heeft mij goed advies gegeven welke kleuren mij goed zouden staan. In dit artikel laat ik jullie de swatches zien.




Zoals je kunt zien ben ik voor mooie neutrale brons en bruintinten gegaan. Het kan altijd, voor naar school of voor kerst. Ik vind het heel fijn dat deze kleuren precies bij elkaar passen. Zo hoef ik niet na te denken over welke kleuren waar moeten en kan ik dit heel snel aanbrengen. Ik heb hem afgelopen week al bijna iedere dag opgehad. 


Het paletje zit met magneten aan elkaar. Je moet dan ook sliden om het paletje open te krijgen, heel handig! De kleuren kun je er eventueel dus uithalen en verwisselen, maar dat ga ik niet doen, want ik ben helemaal tevreden! Wel zou je eventueel een losse oogschaduw kunnen bijkopen mocht er eentje op zijn, maar dat duurt denk ik heel lang!

Van links naar rechts: nr 52, 405, 45

En dat zijn de swatches. Aaaah, ik ben echt verliefd. Nog steeds! De swatches zijn gemaakt met één keer vegen, dus er zit echt ontzettend veel pigmentatie in. De kleuren matchen ook goed bij elkaar vind ik. De middelste kleur over mijn ooglid, de linker in mijn buitenste ooghoeken/in mijn crease/ aan de buitenkant onder mijn oog, en de rechter kleur in het midden. Ook zei de verkoopster dat het mooi is als ik een klein dipje van de rechter in het midden van mijn ooglid doe, zodat mijn ogen mooi gaan 'spreken'.


En dan de look die ik hiermee maak. Je ziet hem niet zo goed op deze foto helaas, maar het donkere weer (=foto's met flits) wil niet echt helpen. 

De oogschaduw blijft echt perfect zitten! Ik heb voor drie kleuren €20 betaald. Voor een duo betaal je €14 en voor elke kleur die erbij komt €6. 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage