12/01/2011

Inspiratie | de 50mm f/1.8 ♥

Al lang wil ik hem hebben: de 'plastic fantastic', ook wel de Canon 50mm f/1.8 . De lens die beroemd is om zijn kleine prijsje maar zijn grote kwaliteit. Maar de voornaamste reden dat ik deze lens wilde hebben is omdat zijn bokeh om te zoenen is. Je kunt er heel veel creatieve kanten mee op! En nu wordt hij eindelijk van mij: ik heb hem namelijk 'alvast' voor Sinterklaas van opa en oma gekregen. Hij moet alleen nog even worden bezorgd... ;)
Om mij en misschien ook jullie even lekker te maken laat ik vandaag in 'Inspiratie' wat foto's die met of van deze lens zijn gemaakt zien.













Pff, ik kan nu echt niet wachten totdat ik dat ding heb! Ik hoop dat hij zaterdag komt... 
Duim je voor me?
Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage