12/12/2011

Meet met Laura | Cupcakes, fotoshoots en nog meer cupcakes.


Meeten met Laura leek Marjolein en mij een heel goed idee. En wat zouden we dan gaan doen? Fotoshooten, cupcakes maken en heel veel lol hebben natuurlijk! Laura en ik houden allebei heel erg van fotografie, en in cupcakes maken waren we alledrie al heel ervaren, hihi. Zo zou onze 10 december er dus uit gaan zien! Vandaag plaats ik een klein verslagje, maar wel met heeel veel foto's.
We wilden geen doodnormale cupcakes maken. Oh nee. Als we echt wilden uitpakken, zouden we flink los moeten gaan met kleurstof! En welke kleur is nou leuker dan roze... Geen een, toch? De kleurstof haalden we bij 'Het Leuke Winkeltje' in our hometown. En moet je nou kijken hoe gaaf die topping wordt!




De deegkloppers aflikken is natuurlijk altijd heel lekker, maar oh, dit was toch wel erg zoet! Zo zoet dat je tanden er bijna uit zouden vallen als je dat hele ding schoon zou likken. Dus hebben we, hoe zonde het ook is, ze gewoon in de gootsteen gegooid.
Toen moest de topping natuurlijk nog op de cakejes gekwakt worden! Dat deden we natuurlijk wel even op een sjieke manier. Laura had zo'n cool spuitzakding meegenomen waardoor de cupcakes er heel pro uit kwamen te zien. Maar ze waren nog niet klaar: de pareltjes maken het helemaal af.





Toen, hoe koud het ook was, gingen we buiten in mijn bos een fotoshoot houden. Kon ik gelijk mijn 50mm lens even verder uittesten!





Na onszelf weer lekker opgewarmd te hebben met een kopje thee én een cupcake gingen we naar Marjoleins crib toe om daar een dik lekkere pizza te eten en Bad Teacher te kijken. Maar de tijd ging snel, want om acht uur werd Laura opgehaald. Dit was zo'n leuke en gezellige dag! En gelukkig kunnen we dit veel vaker doen, omdat Laura lekker dicht bij woont ;)


Liefs, Floor (en Marjolein en Laura)
(sweethippos@hotmail.com)

Foto's zijn gemaakt door Floor en Laura

nRelate Posts and Homepage