12/05/2011

Nude...?

Nude. Dat woordt kwam eerst niet in mijn beautywoordenboek voor. Mijn lippen zijn namelijk superrood, altijd al geweest. Ik vroeg me af hoe het eruit zou zien als ik mijn lippen eens wat minder zichtbaar ging maken. Met concealer (met gebrek aan Lip Erase helaas...) en een nude lipglossje ging het hopelijk lukken.

Ik laat eerst een foto zien waar mijn lippen nog helemaal rood zijn.



























Nu een foto met alleen concealer.
Ik kreeg het jammer genoeg niet goed egaal! De concealer was wat stroef waardoor hij niet goed uitsmeerde.


Het eindresultaat: concealer + lipgloss.
De concealer die ik gebruikte was de Perfect Adapt Concealer van Catrice, en de lipgloss is ook van Catrice, in de kleur 'Bare Neccesity'.


Toen ik het eindresultaat bekeek dacht ik wel even 'wow'. Een beetje concealer en lipgloss kunnen zeker verschil maken! Helaas blijft deze look niet heel erg houdbaar: de concealer en de lipgloss gaan al gauw 'glijden' en belanden in allerlei hoopjes op mijn lippen. Jammer!

Dragen jullie wel eens nude lips?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage