12/29/2011

OOTD Floor | So This Was Christmas...

Natúúrlijk heb ik me ook helemaal opgedoft met de kerstdagen. Make-upje op, mooie kleertjes aan... Ik was er klaar voor! Vandaag laat ik foto's zien van wat ik aanhad. Helaas kon ik ze niet op de dag zelf maken, dus heeft mijn allerliefste broertje me geholpen en heeft hij dinsdag foto's van mij gemaakt (hij heeft heeeel erg zijn best gedaan, maar helaas zijn sommige foto's niet scherp geworden). Wel op de voorwaarde dat hij zelf ook een fotoshoot zou krijgen ;) Voor z'n Hyves, die lieve jongen.


Nou moet ik toegeven dat deze outfit niet heel bijzonder is. Dit is namelijk ook iets wat ik gewoon overdag zou dragen! Maar omdat het nu wat kouder is en ik niet zomaar meer een rokje aantrek naar school, was dit een gelegenheid waarbij dit wel weer kon. Je kunt je wel indenken dat ik het best een beetje koud had, zo buiten in het bos....







Top // Amisu by New Yorker
Riem // Coolcat
Rokje // H&M
Maillot // V&D
Enkellaarsjes // Divino Shoes
Ring // Sieradenkistje.nl

Nu was het mijn beurt Marnix eens flink in the picture te zetten.





Het was echt tof, zo'n broer-zus momentje. En volgens mij vond zelfs Marnix het leuk! Dat is al heel wat, believe me ;) 'Je zet er toch wel bij dat ik de foto's gemaakt heb hè Floor?' De schat.

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage