12/26/2011

OOTD Marjolein | Christmas in Leeuwarden

Gister was het eerste kerstdag, zoals jullie weten. Ik vierde dit in Leeuwarden, bij mijn oma. De hele middag binnen zitten vind ik maar niks, dus ben ik samen met mijn zusje erop uitgetrokken om leuke outfitfoto's te maken.


In Leeuwarden is een leuk parkje, en daar stonden we dan in de kou zonder jas foto's te maken. Check de eendjes! 

Mijn make-up heb ik heel simpel en naturel gehouden. Een paar bruine tinten uit het Sleek Oh So Special palette belandden op mijn ooglid. Eerst had ik ook nog roze lipstick, maar die is er na de taart alweer af.





Om mijn arm hingen veel armbandjes. Ik vind het altijd leuk om alle armbanden die ik kan vinden om mijn arm te gooien!

Toen moest mijn zusje Suzanne ook nog even aan een fotoshoot geloven..



Op haar hakken liep ze  de hele stad door. Aan het begin nog enthousiast, maar aan het eind hinkend. Haar outfit vind ik wel leuk, een leuk jurkje die helaas van de kinderafdeling van de Coolcat komt. Anders had ik hem zo ook gescoord. 


En als laatste heb ik nog even gespeeld met de 50mm lens van mijn vader. Een brug, met op de achtergrond 'de scheve toren' van Leeuwarden. Eigenlijk had er iets scherps op de voorgrond moeten staan, maar ik kon zo gauw niks vinden.

Bordeaux Truitje - H&M
Kokerrokje - HEMA
Maillot - Pieces
Laarsjes - Rieker

Wat vind je van mijn outfit? 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage