12/19/2011

Rimmel London | Kate Moss lipstick

Toen ik bij mezelf nude lips had uitgeprobeerd, smaakte dat naar meer. Ik had ergens in mijn achterhoofd zitten dat Rimmel London hele mooie lipsticks verkocht, waaronder een lichte kleur, en deze wilde ik wel eens van dichterbij bekijken. Eenmaal in de winkel was het eigenlijk liefde op het eerste gezicht en rekende ik hem voor €9,95 af.


Ik vind de verpakking erg classy en stijlvol door de matte huls, en de in rood glanzend gedrukte letters maken het helemaal af wat mij betreft. Ik krijg er wel een klein beetje een luxegevoel van! En dan is ook nog het Rimmel-logo bovenin de dop gegraveert: ik vind het mooi.





Swatchen gaat heel makkelijk: de lipstick is vrij creamy en daardoor smeert hij makkelijk uit. Hij dekt gelukkig ook erg goed! Toch moest ik natuurlijk even afwachten hoe hij er op mijn lippen uit zou zien... Mijn lippen zijn tenslotte nog erg gepigmenteerd.



Ik ben verrast. Je ziet bijna niks meer van mijn rode lippen! Toch is de lipstick niet zo licht als ik dacht, waardoor mijn lippen toch niet helemaal nude zijn te noemen (op de foto lijkt het vrij licht, maar dit komt door de flits). Toch zal ik hem daarom niet minder dragen, omdat het toch een hele mooie kleur voor overdag blijft. En hij is ook nog eens verzachtend voor mijn lippen: mijn velletjes worden er ieder geval niet erger van.
Ook blijft de lipstick met gemak na een maaltijd zitten. Da's nog eens een extra pluspuntje! Lipsticks continu opsmeren is toch niet altijd een pretje...
Tot slot ga ik het over de geur hebben. Ja, de geur, want deze lipstick ruikt namelijk erg zoet! Ik kan niet helemaal plaatsen waarnaar hij ruikt, maar ik ben er niet helemaal fan van. Het ruikt een beetje chemisch naar mijn gevoel. Maar toch: je ruikt er bijna niets van (alleen als je je neus bijna letterlijk op die lipstick drukt).

Kortom: dit is één van mijn favo nieuwe lipsticks! Omdat hij zo creamy is is hij erg fijn aan te brengen en hij blijft ook nog eens erg lang zitten. 
Hebben jullie de Kate Moss lipsticks al geprobeerd?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage