12/11/2011

Shoplog | Meet, Schoenen en Krijglog

De laatste paar weken zaten vol met shoppen, shoppen, shoppen en Sinterklaaskadootjes. Ik wil jullie dat allemaal even laten zien, in een huge shoplog en krijglog. Een aantal dingen van mijn geshopte / gekregen dingen komen nog in een apart artikel online. Dus als je ergens heel graag een review van wilt zien, zeg het vooral! Oke, let's start.. 
Ik begin met alles wat ik tijdens de meet met Fleur en Dajana heb gekocht. Ik ging lekker los in Zwolle, en ik              
kocht van ons vieren dan ook het meest. Maar dat mocht wel voor een keertje, want ik had veel nodig!



Oke, ik begin met hetgene waar ik wel echt het meest blij mee ben. In het Shopverslag zagen jullie al foto's van de INGLOT voorbij komen, en ik kon natuurlijk niet weggaan zonder iets te kopen. Het liefst had ik nog veel meer gekocht, geloof me, maar ik hield het bij een Freedom System met drie kleurtjes. Eind deze week komt hiervan een review met de swatches. Ik nam het paletje mee voor €20

Bij de H&M zag ik dit ontzettend leuke truitje. Fleur nam hem ook mee. Ik vind de kleur echt heel leuk! Met riem, met ketting, met spijkerbroek of whatever, hij kan overal wel bij. Trouwens weer de eerste keer in zo'n halfjaar dat ik iets bij de H&M kocht. Deze kostte €15

Bij ONLY nam ik dit leuke blazertje mee. Al tijden was ik op zoek naar de perfecte blazer, en deze kwam daar erg dicht bij in de buurt. Ik nam hem mee voor €50. Trouwens, de blazer draag ik normaal niet over het truitje, ik had gewoon even geen zin om een ander shirt aan te trekken, ja ik ben lui.

Ook kocht ik nog twee maillots, eentje in dezelfde kleur als het truitje, en een grijze. Omdat ik deze misschien nog ga ruilen zitten ze nog in de verpakking en heb ik ze dus niet goed op de foto kunnen krijgen.

Sinterklaas
En de dag na het shoppen was het Sinterklaas. Ik had een enorme wishlist gemaakt, en een aantal dingen daarvan heb ik gekregen. Ik ben heel blij me mijn kadootjes. 


Papa had me getrokken met lootjes, en van hem kreeg ik een lekkere douchegel van Rituals. Heerlijk! 

Ook kreeg ik het boek 500 Cupcakes, die ik erg graag wilde. Ik hou nou eenmaal van bakken, en met dit boek kan ik weer even vooruit. 

Blond. Warme Chocomel en thee. Do you get it? Ik wilde zo'n mok, omdat papa mijn vorige kapot had laten vallen. :D Nu kan ik weer volop zuipen.

Deel 1, 2, 3 en 4 van deze serie verslond ik binnen een paar dagen. Wat een goede serie! Ik vroeg daarom deel 5, en ik ben benieuwd of die ook nog zo leuk is. Goed idee als ik over deze serie een artikel schrijf?

Jaaaa! Wild Rose van Avril Lavigne. Heerlijk ruikt hij! Ik kan niet stoppen met spuiten. Ik had ook al Forbidden Rose, die ook al zo lekker ruikt. Jammer vind ik wel dat de flesjes van beide parfums bijna hetzelfde zijn, alleen is de een roze en de ander paars. 

Ook kreeg ik nog een lekkere sprei voor op mijn bed, maar die kon ik gewoonweg niet op de foto krijgen.. Het lukte me echt niet, sorry girls! 

Shoppen
Ook heb ik nog wat losse dingen geshopt, mijn eerste paar hakken en nog wat make-upjes. 

Eigenlijk stonden deze al lang op mijn wishlist, maar ze waren steeds uitverkocht. Nu niet, dus nam ik een blauwe Cracking polish van Essence mee, en een mooie neutrale lipstick van Rimmel - Kate Moss. Review van de lipstick volgt nog, die van de Crackle polish weet ik niet zeker. Is het nodig? Volgens mij zijn er namelijk al genoeg reviews van te vinden. 

En dan mijn hakken :D Ik vind ze echt heel mooi! Ik doe ze alleen niet naar school aan, dan voel ik me te lang + het is koud + ik kan er niet op lopen. Maar mooi zijn ze wel! 

Oké, dat was een behoorlijk lange lijst. Zeg het vooral als je ergens een artikel over wilt, dan kan ik daar rekening mee houden.

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage