12/09/2011

Shoplog | Meet, Sinterklaas en H&M

Omdat ik de laatste tijd al weer heel wat geld heb uitgegeven, is het nu tijd voor een shoplog. Wees gerust: dit alles heb ik niet in één keer gekocht. Er zitten spulletjes bij van de meet van afgelopen zaterdag, wat cadeautjes die ik met Sinterklaas heb mogen krijgen en nog twee kledingstukken die ik tijdens de shopsessie met Marjolein heb gekocht.
Ik begin met de kleren van een aantal weken geleden. Shoppen was zeker nodig, omdat ik eigenlijk aardig wat winterkleren tekort kwam. En oh ja, ik moest ook nog een nieuwe broek.


Deze broek komt van de Zara. De ´normale´ maten passen mij voor geen meter. De lengte van de broek is op zich wel goed, maar in welke situatie dan ook: ik krijg die dingen niet eens over mijn knieën heen. Dit is dan ook een broek in maat 40, terwijl ik normaal een broek van ongeveer maat 36 of 38 wel pas. Zara, alsjeblieft, denk ook eens aan de curvy ladies!
Maar back to businessHet was niet een kleur wat ik normaal zou kopen, en zó skinny zijn mijn broeken nog eigenlijk nooit geweest, maar toch vond ik het een hele leuke broek. Hij kostte ongeveer 26 euro.


Dan dit vest. Wat is hij lekker comfy! Ik kocht hem bij de H&M, de winkel waar ik tegenwoordig wel bijna altijd slaag. Hij heeft een mooie warme kleur rood, hij is een beetje oversized maar héérlijk warm. Er bestaat wel een beetje kriebelgevaar doordat hij van (nep)wol is, maar met een longsleeve eronder heb je geen last meer van kriebelende armen. Hij kostte ongeveer 25 euro.

Door naar de spulletjes die ik tijdens de meet heb gekocht! Ik wilde al een klein tijdje een berenmuts. Je weet wel, een gebreid berenhoofd met oren eraan. Ik had de hoop al even opgegeven omdat ik nérgens een leuke kon vinden, maar toen was daar Marjolein. Mijn reddende engel. Voor ongeveer 20 euro rekende ik hem af bij de Claire's. Een flinke duit voor een muts, maar het is het waard.



Waar Marjolein, Fleur en Dajana leuke kleren kochten, kocht ik bij de H&M een wimperkruller. Mijn andere was gewoon te slapjes geworden! Mijn oog viel op deze kruller. Die zou heel mooi in mijn everyday bakje staan, hihi. Ik nam hem mee voor €2,95.


Verder kocht ik ook nog een zwarte basic longsleeve, die je op de foto samen met het rode vest ziet.

Voor Sinterklaas krijg ik altijd een aardig bedrag van mijn opa en oma. En aardige bedragen, die kan ik altijd wel gebruiken! Dit keer spendeerde ik het geld aan mijn schatje, die ik al zoooo lang wilde hebben. Nee, ik heb het niet over één of andere leuke jongen, maar over de 50mm f/1.8 lens van Canon. Man, wat wilde ik die graag! Ik ga er nog een heel artikeltje aan wijden, dus ik ga er nog niet teveel over vertellen. (Al deze foto's zijn met de 50mm gemaakt!)

Verder kreeg ik van mijn allerliefste broertje een bon voor Sieradenkistje.nl, één van mijn favoriete webshops. Ik had mijn oog al op een paar mooie, schattige sieraden laten vallen, dus nu had ik de kans ze toch te scoren zonder teveel geld uit te geven, hihi.
Wat hoog bovenaan mijn wishlist stond was een cameraketting. Maakte niet uit welke. Toch nam ik deze mee, omdat ik die gouden kleur heel mooi vond. Aan het kettinkje hangen ook nog een pareltje en een bloemetje.



Supertof, en heel erg gek: een snorrenring. Snorren zijn helemaal in op dit moment, en stiekem ga ik mee met deze trend. Snorren op je nagels, snorren aan een ketting... maar snorren op ringen? Dat is awe-some! Het is een dubble-finger ring. Ik was nog bang dat die twee ringen in de weg zouden zitten, maar dat valt heel erg mee.

Tot slot kreeg ik met deze bestelling ook nog een cadeautje meegestuurd, superleuk! Het is een hele simpele, maar toch classy bloemenring. Ook de kleur vind ik erg leuk!




Dit was mijn shoplog! Marjolein's koopjes en cadeautjes staan voor zondag in de planning.
Hebben jullie nog iets tofs gekocht of gekregen?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage