12/02/2011

Sinterklaas kapoentje | Mijn Wishlist

Over een paar dagen is het al zover: Sinterklaas. De tijd dat ik wakker lig voor Sinterklaas is natuurlijk al lang voorbij, maar ik vind het stiekem altijd nog een ontzettend leuke tijd. Ook verheug ik me op alle kadootjes. Het kopen van kadootjes moet voor mij wel makkelijk zijn geweest voor die pieten, denk je niet? Maar wees gerust, ik wil ook een aantal dingen van deze lijst nog zelf kopen.


En dit is nog maar een deel van alles wat ik wil. Ik zou het even voor jullie op een rijtje zetten, van links naar rechts.

1. Een grijze maillot. Ik heb géén maillots, en dat heb ik hoognodig, omdat ik de laatste tijd vaker rokjes/jurkjes aanwil, + het is lekker warm.
2. China Glaze Ruby Pumps. Ik heb er al veel over gehoord, en ik vind het een awesome kleurtje. Als iemand hem nog kwijt wil.. Ik wil hem van je kopen ;)
3. Een plaid voor op mijn bed, liefst wit.
4. De welbekende Little Black Dress, leuk voor de feestdagen, en eigenlijk voor altijd. Op honderd manieren te combineren, heerlijk.
5. Academicus Vampyrus deel 5. Ik vind het een heerlijke serie, en lees graag ook nog deel 5 (&6).
6. Boek: 500 cupcakes. Omdat ik een cupcakes fan ben, en het leuk vind om inspiratie op te doen uit dit soort boekjes.
7. Die shawl van Pieces, ik bedoel: hoe kleurrijk ♥
8. Een kleine kunstkerstboom voor op mijn kamer.
9. Een blazertje, liefst zwart.

Ach, en er is nog zoveel meer wat ik wil.
Wat staat op jou Sinterklaas/Kerst wishlist?

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage