12/23/2011

Teeez | Boudoir Secrets Bold Eyeliner Pencils

Teeez! komt met een hele mooie nieuwe Limited Edition: Boudoir Secrets. Geïnspireerd op zogenaamde boudoirs, met pastel en donkere kleuren. Uit de collectie kregen wij drie mooie kleuren oogpotloden. Met zijn tweeën bloggen betekent ook automatisch delen, dus Floor kreeg de donkergroene en Marjolein de zilver en roze versie. Lees verder om de swatches te zien en te lezen wat wij van de oogpotloden vinden.

Marjolein:
Ik gebruik heel vaak oogpotloden, als ik geen zin of tijd heb om oogschaduw op te doen. Een lijntje om mijn oog met mascara geeft dan toch een leuk effect. Deze oogpotloden kwamen dus goed van pas, en ook de kleuren vind ik erg leuk. Nog leuker is dat de oogpotloden waterproof zijn, wel nodig in de winter op de fiets. 


Zoals je kunt zien op de foto hierboven zijn de oogpotloden goed gepigmenteerd. Ik vind de zilvere versie (Glam) het mooist van deze twee. Ik weet niet zo goed wat ik met de roze (Smooth 10) kan doen, iemand suggesties? 


De oogpotloden zijn ook echt inderdaad waterproof, na het swatches kreeg ik ze bijna niet meer van mijn arm af, dit lukt wel met waterproof remover. 


Floor:
Ik koos voor de donker groene kleur, Free 07. Ik was heel benieuwd naar deze potloodjes aangezien Teeez! beloofde dat ze veel kleur afgeven en waterproof zijn. Nou, ik ben zeker niet teleurgesteld, want Free is werkelijk een prachtige kleur! Zelfs op mijn waterlijn geeft hij erg veel kleur af. Gelukkig zijn de potloden ook niet te hard, waardoor een lijntje trekken super smooth gaat.






Zoals Marjolein ook al zei zijn deze potloodjes zéker waterproof. Ideaal met dit weer, zo is je make-up niet volledig uitgelopen als je doorweekt op bijvoorbeeld school aankomt.


Ik kan eigenlijk geen één minpunt aan dit potlood bedenken. Er is super veel keus qua kleuren: Teeez! heeft er in totaal 12 uitgebracht! Ook doen de potloodjes wat ze beloven: ze blijven de hele dag zitten en zelfs op de waterlijn zien ze er prima uit. En Teeez! heeft ook aan de verpakking gedacht: deze is namelijk heel mooi versierd met vintage afbeeldingen.

Deze Bold Eyeliner Pencils zijn zeker een goede keus wat oogpotloden betreft. En ze zijn ook nog eens budgetproof: per stuk kosten ze €4,79. Teeez! is te koop bij geselecteerde DA's.

Liefs, Floor en Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

Deze producten zijn ons opgestuurd ter review. Dit heeft echter geen enkele
invloed op onze mening en we blijven 100% eerlijk!

nRelate Posts and Homepage