12/28/2011

Teeez | Boudoir Secrets French Kiss Lip Gelée

Vandaag zullen jullie op Sweethippos deze review vinden over het tweede deel van de Teeez! Boudoir Secrets lijn vinden. Deze French Kiss Lip Gelées zien er op het eerste gezicht leuk uit, vind je niet? De verpakking is leuk: aardig simpel, maar toch heel schattig door het printje op de dop. De applicators zijn ook vrij normaal: zoals je ze meestal eigenlijk bij lipglosses ziet. Hier heb ik totaal geen problemen mee, omdat het prima aanbrengt.



Als ik de lipglossjes swatch zie ik eigenlijk gelijk al dat je de lichtste kleur, Coral Shine (wat overigens niet echt een passende naam is) niet zal opvallen op mijn lippen. Omdat deze kleur lichter is dan mijn normale lipkleur en omdat hij niet zo goed dekt, zal je niets meer dan een glansje zien. De rode kleur daarentegen, Lovely Rouge, laat wel een rode kleur achter.























Allebei de lipglossjes hebben geen glitter of shimmer. Ze plakken nauwelijks, wat fijn is, maar wat daar dan bijkomt is dat ze helaas niet lang blijven zitten. Als je dat vervelend vind dan is deze lipgloss niks voor jou. De French Kiss Lip Gelées geuren ook niet. Eigenlijk zijn het gewoon hele basic lipglossjes, maar ze maken je lippen wel lekker zacht!

Marjolein: Ik kreeg een leuke, lichtroze lipgloss. Of eigenlijk 'Lip Gelée'. Normaal gesproken hou ik niet zo van lipgloss, dus ik was erg benieuwd of dit product mijn mening kon veranderen. Dit is de kleur 'Tres Pink'.

Sorry voor mijn niet egale huid.

Zoals je op de swatch ziet zit er niet erg veel kleur aan. Wel zitten er mooie glittertjes in de lipgloss. De dekking van de lipgloss is wel redelijk. Teeez! claimt niet dat de lipgloss super dekkend zou moeten zijn, maar toch had ik gehoopt dat de lipgloss wat meer zou lijken op de kleur in het potje.
De lipgloss voelt niet vervelend op mijn lippen aan, en plakt nauwelijks. Toch blijft hij niet lang zitten, na een hapje is het er écht wel helemaal af. Dat vind ik wel jammer, ik had liever gezien dat de kleur iets langer bleef zitten, zodat ik niet de hele dag hoef te smeren. 
Al met al wel een mooie lipgloss, toch denk ik niet dat ik hem vaak ga pakken.

De Teeez! French Kiss Lip Gelées zijn te koop bij geselecteerde DA's voor €5,99 
en komen in nog 7 andere kleuren.

Liefs, Floor en Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

Deze product(en) zijn naar ons opgestuurd ter review. Dit heeft 
echter geen enkele invloed op onze mening en we blijven altijd 100% eerlijk!

nRelate Posts and Homepage