1/30/2012

100Snapshots | De eerste 6 foto's!

Ik had beloofd dat als ik vijf foto's gemaakt had voor mijn 100Snapshots project, hier een artikel zou maken. Inmiddels heb ik dat aantal bereikt. En eigenlijk heb ik zelfs zes foto's gemaakt! Meestal heb ik de foto's in de weekenden gemaakt, omdat ik helaas niet zo veel tijd heb na school en omdat het nu nog zo snel donker is... Gelukkig komt daar snel verandering in! Voor nu zie je nog even de meeste foto's zonder zon ;)

07. Love

Deze foto maakte ik 's avonds bij ons in de vensterbank. Mama had een lieve waxinelichtjeshouder gemaakt met een hartje, wat natuurlijk perfect bij 'love' past. Ik wilde per se niet een kus, een stelletje of wat dan ook omdat ik niet het meest voor de hand liggende wil fotograferen.
55. Wash

Deze foto heb ik met mijn mobieltje gemaakt toen ik in bad zat, met de Camera360 app. Met deze app kun je de foto ook gelijk bewerken, dus dat heb ik maar gedaan. Wel heb ik op de computer de foto nog wat bijgesneden. Het is een aardig gedurfde foto moet ik zeggen, maar ik vond het toch goed bij het thema passen.

25. Drops




Ook deze foto maakte ik met mijn mobieltje, toen het weer eens flink regende. Ik had de smaak te pakken! Natuurlijk kon ik zo'n foto ook met m'n spiegelreflex nemen en dan op de computer de kleurtemperatuur heel laag zetten, maar omdat het ook een beetje om het 'snapshot principe' gaat vind ik het niet erg om af en toe ook eens een foto met m'n HTC te maken.

22. Torn




Deze foto zit ingewikkeld in elkaar. Ik stond sowieso al in de badkamer voor 'Drops', toen ik ook een idee kreeg voor 'Torn'. Ik knipte een hartje, scheurde hem doormidden en kantelde het badkamerraam. Vervolgens legde ik het hartje erop. Waar is de logica?! Tsja, die is er niet. Het zag er gewoon cool uit.

67. Smile


In de eerste instantie ging ik 'light painten' om 'Smile' te maken. Toen pas kreeg ik een idee voor deze tutorial! Ik heb twee foto's geplaatst omdat ik niet kon kiezen welke ik het leukst vond.

81. Vacant


Dit is 'Vacant'. Vacant betekent zoiets als afwezig, of wezenloos. Veel meer uitleg is er niet nodig denk ik. 

Dit zijn dus de eerste zes foto's uit mijn project. Nog 'maar' 94 woorden te gaan! 
Wil je op de hoogte blijven van mijn project? Volg dan Memorable Thoughts met Bloglovin / Tumblr!

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage