1/05/2012

Catrice | re-touch Light Reflecting concealer




Ook al slaap ik nog zo goed, ik heb eigenlijk altijd wel donkere, blauwe kringen onder mijn ogen. En wat helpt er dan nog meer behalve nóg meer slapen? Juist, concealer. Natuurlijk moet je dan nog één vinden die goed dekt, lang blijft zitten, en de kleur moet natuurlijk ook goed zijn.
Ik ben nog steeds op zoek naar de perfecte concealer, maar heel misschien kan ik mijn zoektocht nu wel staken. Of toch niet? In deze review lees je wat ik van de Catrice re-touch Ligt Reflecting concealer vind!

Het begint goed. De verpakking is mooi, praktisch en vooral: glimmend! Verder heeft deze concealer zo'n kwastje: als je aan de achterkant van de verpakking draait komt er uit dat kwastje concealer. Zelf vind ik dit erg handig, omdat je dan bijvoorbeeld geen geklieder hebt met aparte concealerkwastjes en concealer onder je nagels omdat je het uit een potje moet schrapen.




De concealer is vrij romig: fijn! Ik heb namelijk liever (zoals de meesten van jullie denk ik) geen zin in druipende substantie onder mijn ogen ;) Als ik de concealer uitsmeer op mijn hand dan ziet het er vrij dekkend uit, maar dit kan natuurlijk helemaal anders zijn als hij op mijn donkere kringen aangebracht wordt.


 Mijn 'naakte' oog. Mijn donkere kringen zijn nog duidelijk zichtbaar.




Mijn oog met daaronder de concealer in de kleur  01 Ivory (deze kleur past gelukkig goed bij mijn lichte huid!). Nog steeds een donkere waas, maar je ziet het duidelijk minder goed. 

Zoals je ziet is het blauw nog niet helemaal verdwenen. Toch zie ik er, als ik in de spiegel kijk, er toch meteen al iets frisser uit. En zelfs als ik aan het begin van de avond nog een blik in de spiegel werp, ziet het er allemaal nog goed uit! Ik kan me voorstellen dat het na een paar uurtjes feesten misschien wel in de fijne lijntjes is gaan zitten, maar dit heb ik nog niet uit kunnen testen ;)

Ik vind dit een fijne concealer, maar ik zet mijn zoektocht naar de perfecte concealer nog voort. Ik heb namelijk net iets meer dekking nodig willen mijn kringen helemaal verdwenen zijn. Als jij minder dekking nodig hebt dan is deze concealer wellicht iets voor jou, want hij is ook nog eens heel budgetproof!

De Catrice re-touch Ligt Reflecting concealer is te koop bij de Kruidvat en kost €3,99.

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage