1/23/2012

Filmpje | de Alfabet Tag (filmen in HD!)

Wow. Ik ben in HD! Dat zeg ik aan het begin van dit filmpje. En dat komt omdat ik eindelijk de gelegenheid heb gevonden om met mijn 550D te filmen! Alleen het bewerken was nog een probleem. Gelukkig kon ik mijn vaders laptop even lenen en hem daar met Windows Movie Maker op bewerken. Helaas zijn er een paar stukjes film weggevallen (geen idee hoe dat komt!) maar verder ziet het beeld er erg goed uit moet ik zeggen! Ik denk dat ik hier wel een gewoonte van ga maken...

In dit filmpje doe ik de Alfabet Tag, die ik al vaak op blogs heb gezien. Op de een of andere manier vind ik tags in filmpjes altijd leuker, dus dat heb ik voor deze ook weer gedaan!

Zijn jullie ook zo impressed van wat mijn 550D'tje allemaal kan?




De 'categorie├źn':

Age
Best Friend
Chore you hate
Dreamhouse
Essential start of your day
Favorite color
Gold or silver
Height
Instruments I play
Job Title (most recent)
Kids
Life is incomplete without
Music that you always listen to
Nickname
Overnight hospital stays
Phobias or fears
Quote from a movie
Reason to smile
Siblings
Time you wake up
Underwear
Very important date this year
Worst habit
X-rays you had done
Yummy food you make
Zoo animal


Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage