1/20/2012

Mijn Favo Blogs

Ik wilde dit eigenlijk al een tijdje doen, maar ik weet nooit goed wat nou precies mijn favoriete blogs zijn. Ik volg in totaal 51 (!) blogs via Bloglovin', en iedere dag heb ik weer veel plezier aan het lezen van al deze blogs. Vandaag ga ik dus even wat leuke aanraders voor jullie op een rijtje zetten. De echt grote blogs vind ik ook leuk, maar die heb ik even weggelaten omdat de meeste van jullie die wel kennen.



Als eerste 'Softruches', het blog van Denise.Denise maakt mooie foto's en heeft ontzettend leuke outfits. Ze heeft echt een eigen stijl! Wat ik ook erg leuk vind is dat Denise hele leuke persoonlijke stukjes schrijft. Volgens mij  is het echt een lief meisje.


Dan het blog van Jessica: 'Blog By Jessica'. Ik volg haar pas een weekje, maar ik ben onder de indruk van haar foto's. Ook ben ik fan van haar outfits. Die zijn gewoon leuk, en helemaal mijn stijl! Daardoor kan ik ook nog eens inspiratie opdoen bij haar. 

De blog van Fleur en Dajana, de meiden waarmee wij al eens gemeet hebben, kan natuurlijk niet ontbreken in dit rijtje. Ze hebben een heel leuk blog! Naast beauty en fashion hebben ze ook leuke persoonlijke dingen, en DIY tips. Hun blog heet Live With Lipstick.

'Fanilla' is het blog van Marieke. Marieke woont toevallig vlakbij ons, maar we hebben nog nooit gemeet (gaat er binnenkort wel van komen). Marieke heeft een hele leuke kledingstijl. Ik vind haar stijl altijd iets te gedurft voor mij, maar om naar te kijken is het wel leuk. Ook plaatst ze op haar blog soms leuke personal stukjes.


De blog van Buddie Josephine kan natuurlijk ook absoluut niet ontbreken. Ze is wel een vrij groot blog, en daarom denk ik dat bijna iedereen haar blog wel kent. Maar toch wil ik haar even noemen, Cause I like the blog. Leuke outfits, leuke persoonlijke dingen etc.

En dan de twee mode-gekke zusjes Tine en Judith van het blog 'Bloggingsisters'. Ik volgde hun eerst helemaal niet, maar wat zijn ze leuk. Ik vind dat ze allebei hele leuke en originele outfits hebben, en ook lekkere inspirerende posts. Neem zeker een kijkje.

Dit waren mijn favo blogs van dit moment. Neem zeker eens een kijkje bij al deze blogs, en als je ze nog niet kent al helemáál! 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage