1/15/2012

Musical Moments | Marjolein

Mijn muzieksmaak is vrij breed, maar het springt ook van de ene naar de andere soort die ik leuk vind. Vandaag deel ik de nummers met jullie die ik op dit moment heel erg gaaf vind. Als je nog aanraders hebt voor mij, let me know, ik sta altijd open voor nieuwe nummers :D


Ik werd door meerdere mensen aangeraden om de 'Somebody that I used to know' versie van 'Walk off the earth' te luisteren. En ik heb het geweten hoor, het nummer die ik normaal al prachtig vind is met deze band ook hartstikke mooi. En ik had het eerst niet door, maar ze spelen met z'n 5en op één gitaar! :O



En nog een nummer van 'Walk off the earth' om het af te leren. Dit keer de versie van Rihanna 'Man Down'. Ik ben een echte Rihanna fan, dus was wel benieuwd wat deze helden van dit nummer zouden maken. Ook deze vond ik erg mooi. Ik wilde dat ik zo'n mooie stem had als die zangeres. 


Ik ben af en toe ook wel fan van een lekker rapliedje. En daar ga ik jullie natuurlijk ook mee lastig vallen. Dit liedje leerde ik eigenlijk kennen door mijn zusje, en ik zat direct te swingen in de auto (waardoor mensen me heel raar aankeken bij het stoplicht) maar ik wilde hem direct ook op mijn eigen iPod. Dit is Keizer, met Keizer, Koning, Admiraal.



Als je net als ik 'Ali B op volle toeren' kijkt, ken je de vent die 24/7 een zonnebril op zijn hoofd heeft vast wel. Brownie Dutch kan nog zingen ook, en samen met Yes-R en Keizer (van het vorige nummer) zingt hij een leuk, maar wel een beetje soft liedje. 


Nog een rapliedje, sorry, ik vind het leuk. Ook dit liedje is van Ali B op volle toeren. Samen met Dio ging Ali B het liedje 'Una Paloma Blanca' van George Baker in de rapversie zingen. En wow, dit vind ik echt een leuk en vrolijk liedje. 



Rihanna kan natuurlijk niet in dit rijtje ontbreken. Haar nieuwe cd 'Talk That Talk' is lekker danserig, maar er zit ook een mooi, rustiger nummer in. Het laatste nummer op de cd uiteraard, want wat wil je ook met de titel 'Farewell'. Zelfs mijn moeder, die het normaal gesproken rotmuziek vind, kwam mijn kamer binnen om te vragen wat het voor muziek was. Haha :D

Wat voor muziek luister jij? En heb je nog tips voor me? 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage