1/21/2012

My guilty pleasures.

We hebben ze allemaal: guilty pleasures. Dingen die eigenlijk heel ongezond of slecht voor je zijn, maar waar je toch heel graag naar kijkt, naar luistert of van snoept! Ook ik heb aardig wat guilty pleasures, en ik ga ze aan jullie opbiechten.



teveel twitteren / facebooken / smsen
Als je het artikeltje van donderdag gelezen hebt heb je kunnen zien dat ik heel veel twitter (sowieso zit ik heel veel op mijn mobiel these days...). Misschien ben ik zelfs een beetje verslaafd! Ik kijk om het kwartier (of zelfs om de tien minuten) op Twitter om te kijken of iemand nog iets interessants te zeggen heeft. En als het even kan dan twitter ik ook nog even wat ik op dat moment aan het doen ben. Ik vraag me alleen af of mensen dát interessant vinden...



alleen maar 80's muziek luisteren
Veel van jullie zullen waarschijnlijk wel weten dat ik alleen maar rock luister. Op de een of andere manier komt top 40 muziek niet op mijn iPod voor. Ik heb een hele lange tijd wel naar dit soort muziek geluisterd, maar toen ik eenmaal in aanraking kwam met oude rockmuziek wilde ik niets anders meer. Ik heb dan ook alle andere muziek praktisch van mijn iPod verbannen en er rock- en 80's muziek voor in de plaats gezet en luister het non-stop.



gekke sieraden
In het filmpje van maandag hebben jullie al mijn sieraden kunnen zien, en hier zaten vooral 'gekke' sieraden bij. Zoals ik wel tig keer in die zeven minuten heb gezegd: het past bij mij. Het liefst snuffel ik heel lang rond op eBay op zoek naar juweeltjes die aan mijn collectie toegevoegd kunnen worden, maar weinig daarvan koop ik ook echt. Dat betekent gelukkig wel dat ik mijn shopgedrag onder controle kan houden ;)



uren doorbrengen op internet / youtube / etc.
Yep, it's true. Ik ben officieel verslaafd aan internet. Gelukkig is menig tiener tegenwoordig verslaafd aan YouTube, Facebook en weet-ik-veel-wat-nog-meer, dus ik ben niet de enige. Ik heb zelfs een hele routine ontwikkeld. Eerst mail checken, dan blog checken, blogs lezen op Bloglovin', filmpjes kijken op YouTube en dat alles drie keer op een rij. Addicted much?



schoolwerk links laten liggen
Tsja, als je zoveel op internet zit dan kan huiswerk er nog wel eens bij in schieten. Aan het eind van de avond denk ik dan: oh ja. Huiswerk. Gelukkig kan ik het allemaal prima bijhouden op school, maar misschien (heel misschien) is het wel handig als ik me wat meer met school bezig hou in plaats van met internetten...



eten
Herkenbaar, vreetbuien na school? Blijkbaar is mijn maagje nog steeds niet gevuld na vier broodjes, twee koekjes en een heel flesje drinken, dus als ik thuis kom wil ik alleen maar meer, meer en meer! Gelukkig kan ik mezelf steeds beter onder controle houden, maar bij thuiskomst kunnen er zeker nog wel twee tosti's, twee koekjes en een banaan in. 

Nu ben ik wel benieuwd naar jouw guilty pleasures. Prop je jezelf vol met chocola, bijt je nagels of ben je serieus shopverslaafd? Deel het mee in de comments!

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage