1/24/2012

NOTD | Catrice Goldfinger + P2 Pearl Crackling

Zondagavond lakte ik mijn nagels, en had ik zin in iets glinsterends en glitterigs: Goud met Paarse Crackle dus! De P2 Pearl Crackling top coat heeft de naam 'Violet Fusion', en heb ik gekregen van Laura, tijdens onze meet. Zo lief! Het lakje heb ik al eerder gedragen, maar het was me even ontschoten dat het wel leuk was als ik hem even ging swatchen. Het is niet echt een review te noemen, aangezien ik aan de kwaliteit van Crackle nagellak nooit zoveel kan reviewen.

Paars met gouden glittertjes, en dat in een topcoat. Kan het beter? Nee!


Ik vind het bij deze Crackling nagellak mooier als je een iets dikkere laag aanbrengt, zodat het paars iets duidelijker naar voren komt, en zodat hij 'groter' crackt. Het resultaat over Catrice 'Goldfinger' vind ik erg gaaf!

Thanks lieve Laura!


Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage