1/22/2012

Parfum Review | Avril Lavigne - Wild Rose

Jullie zagen deze parfum al in deze shoplog: De parfum van Avril Lavigne 'Wild Rose'. Sinds ik hem gekregen heb gebruik ik hem minimaal 3 keer per week, en wat ruikt hij lekker! Elke keer weer blijf ik aan mijn polsen ruiken, ik kan er gewoon geen genoeg van krijgen. Bloemig, vrouwelijk en zoet, wat wil je nog meer?
In dit artikel geef ik jullie een review over deze parfum. Waarom moet je deze kopen? Ik vertel het.


De naam van het parfum past goed bij Avril: ze is jong en wild. Ze heeft een eigen stijl en doet helemaal wat ze zelf wil. Ze is een voorbeeld voor veel meiden, en dit is al haar derde geur. Zelf heb ik ook 'Forbidden Rose', een geurtje die ik ook erg lekker vind. De verpakkingen van 'Wild Rose' is bijna hetzelfde als die van 'Forbidden Rose', alleen de kleur is anders. 






Van het flesje van 'Wild Rose' ben ik fan. Stoer, classy, maar ook vrouwelijk. Alleen daarom zou ik hem al kopen ;) Bij het flesje zit ook een ring, die ik zelf niet ga dragen, maar het geeft toch een soort 'Persoonlijke Touch' van Avril.

Geurnoten van Wild Rose:
Topnoten: mandarijn, grapefruit en rode pruim.
Hartnoten: frangipani-bloemen, blauwe orchideeën en oranjebloesem.
Basisnoten: sandelhout, samen met een beetje crème brûlée. 







Toen ik de geur voor het eerst opspoot was ik direct enthousiast. Ik rook bloemen, en ik dacht iets kruidigs te ruiken. Dat kan achteraf wel kloppen, als je naar de geurnoten kijkt. De geur is iets zwaarder dan 'Forbidden Rose', maar niet té zwaar. Ik ben fan van geuren die je ruikt, maar niet van te sterke parfum. Ik krijg altijd snel hoofdpijn daarmee. De geur kan altijd! Dat is het mooie. 


De prijzen:
15 ML €17.00
30 ML €25.00
50 ML €35.00



Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage