1/13/2012

Random Pictures of my life.

Bij anderen vind ik het altijd erg leuk om foto's uit hun leven te zien. Dus ik dacht: ik doe het ook! Kijk maar mee om een aantal foto's van mij te zien, ongeveer van begin december tot nu.


Ergens rond 15 december was ik vroeg vrij, wat mij de gelegenheid gaf om even langs de Action te gaan voor kerst-kaartjes-maak-spul. Ik kocht gekleurd karton, sterretjes, stickers en leuke stiften. Samen met Suzanne (zusje) ging ik aan de slag. 

Shoppen met Laura en Floor is much fun, en ik was 's avonds helemaal verliefd op mijn nieuwe ring. En nu nog steeds.

Arizona is gewoon zó lekker! Ik wil het het liefst de hele dag door zuipen, helaas is het wel een beetje te duur om de hele dag door te drinken. 


Met oud en nieuw zat ik 's middags lekker bij mijn zusje op bed een film te kijken. Geen film zonder chips, zullen we maar zeggen. 

Ennn, geen oud & nieuw zonder oliebollen. Ik heb er in totaal 7 gegeten. Ze zijn gewoon zo lekker!

 Chocomel met slagroom is mijn favoriete snack in de winter. Ik drink dan ook liters of it. In mijn I <3 Holland mok natuurlijk. 

2 januari was het tijd voor een paar dagen Vlieland met mijn ouders en zusje. Leuk, maar wel storm ;) Hier is het nog mooi weer, een plaatje vanaf de boot. 


Happy face, vlak voor ik naar de kapper ging om mijn haar te blonderen. Helaas was het niet zoveel blonder als ik gehoopt had, en vond ik het geen na-foto waard. 


Mijn verslaving: lijstjes maken! Hier had ik een lange to-do list, die ik even met mijn volgers van twitter deelde. 

Ik heb niet zoveel foto's helaas. Maar ik zou proberen in het vervolg meer foto's te maken!

Liefs, Marjolein

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage