1/09/2012

Shoplog 06/01/12 | Mix 'n Match

Shoppen is hééérlijk! En ook nog eens heel gezellig met je moeder, broertje én opa ;) Vorige keer dat ik ging shoppen, toen met Marjolein en Laura, kon ik helaas niks vinden. Gelukkig heb ik nu wel wat leuke items kunnen verzamelen, die heel toevallig ook nog eens bij elkaar passen!



De trui die je op de foto ziet komt bij de H&M vandaan. Hij was niet in de sale of iets dergelijks, dus ik betaalde er de volle €29,95 voor. Ik kon hem niet laten hangen omdat hij er zo lekker warm uitzag! En natuurlijk is de 'riem' ook heel erg cute.



Verder heb ik bij de Coolcat wel een aantal sale-items gekocht van een cadeaubon die ik voor Sinterklaas had gekregen. Voor €12,50 rekende ik een dikke, twee meter lange zwarte sjaal, een paar wanten en een witte baret af. Ik had het in de eerste plaats niet gedacht, maar zo'n mutsje stond me eigenlijk best wel leuk! Met dank aan opa voor het overhalen om hem te kopen ;)


En toch wel een beetje het pronkstuk van mijn aankopen: deze stevige booties! Ze zien er misschien wat lomp uit, maar dat heb je vaak als je zulke grote voeten hebt als ik ;) Ze lopen heerlijk, en ze hebben ook een klein bontrandje wat mijn enkels warm houdt. En ik zal hier ook niet zo gauw mee uitglijden als met mijn laarsjes, omdat er wel een aardig reliëf in de zool zit. Ik kocht ze voor €29,95 bij de VanHaren.


Als allerlaatste show ik nog even mijn nieuwe cameratas. Ik leende tijdelijk een kleinere tas van Marjoleins papaatje, maar deze wilde hem graag weer terug. Toen moest ik wel op zoek gaan, en ik vond de Lowepro Nova 180 op Marktplaats voor €40 euro. Dit vind ik niet duur voor zo'n grote tas! Want ja, groot is hij zeker. Maar hierdoor kan er ook heeeel erg veel in ;) De body + lens, nog vier andere lenzen / flitsers, filters, accu's etc. passen er allemaal in! Een aardige last om mee te sjouwen, maar hij is het zeker waard.

Hebben jullie wel kunnen profiteren van de sale?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

Dank je wel mama voor het maken van de foto's!

nRelate Posts and Homepage