1/06/2012

Spring? Wishlist Monki, H&M, Only, Vero Moda en Vila

Hoewel we nog midden in de winter zitten heeft de winter zich nog niet echt laten zien. Nog geen sneeuw, geen ijs, en al helemaal geen winterse activiteiten. Ook liggen nu alle voorjaarscollecties alweer in de winkels. En wat ik daar zie stemt mij goed, lekker veel kleur.

Monki
Ik had nog niet zo vaak van Monki gehoord, maar in tijdschriften zag ik heel vaak leuke en goedkope kleding daar. Ik ben even op de webshop gaan snuffelen, en er zijn écht hele leuke dingen. Wanna go there. Helaas zit er geen winkel in de buurt :(

Als eerste wil ik een leuk shirt die ik bij mijn broek in kan stoppen, zoals het meisje rechts draagt. Ik vind deze heel leuk, vooral de kleur. €30.




Kijk dan hoe scháttig. Die wil ik. €6.

H&M
In de winkel kan ik (bijna) nooit iets leuks vinden. Het is gewoon te druk en te vol. Ik zie door de kleren de kleren niet meer.. Maar online zie ik nog wel eens wat leuks. Dit staat op mijn wishlist van H&M. 

Dit vestje vind ik erg leuk, en dit soort vestjes zijn altijd erg praktisch. Ze passen overal bij. €19,95.


Zulke rokjes zijn gewoon altijd leuk. Een zwart-wit exemplaar ontbreekt nog in mijn kast. €4,95. Ik ben trouwens zoals je ziet een beetje op zoek naar wat basis kledingstukken, dingen die makkelijk te combineren zijn, maar waarmee ik wel een originele outfit kan maken. Bovendien, zulke 'investeringen' kun je jarenlang houden. Misschien is het daarom slim om zulke dingen niet bij de H&M te kopen..

ONLY/Vero Moda
Bij ONLY heb ik al een mooie bordeaux chino gepast, helaas vond ik de kleur iets te gewaagd. Het model vond ik wel erg leuk, en daarom ben ik op zoek naar een zwarte chino. €34,95


En deze blouse kan niet in mijn wishlist ontbreken. Ik vind hem zo cute! Als ik  weer geld heb ga ik deze kopen bij Vero Moda voor €24,95. 

Vila
Ook de blouse hierboven vind ik echt gaaf. Ik wil al een tijdje een witte blouse, en deze vind ik echt leuk, omdat de knoopjes de blouse nét even iets specialer maken. €40. 

Maar eerst...


Maar als eerste ga ik de Canon EOS 1100D kopen. En tot die tijd wordt het nog even zuinig aan. Daarna ga ik helemaal los met (online) shoppen denk ik. 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage