1/10/2012

Stash | Little Little Lipstash

Zo vanzelfsprekend lippen voor sommige mensen zijn in de volledige make-up look, zo nieuw is het nog voor mij. Veel verder dan mijn ogen ging ik niet, tot ergens in de zomer vorig jaar. Ik loop nog lang niet elke dag met een kleurtje op mijn lippen, maar toch wel wat vaker. Het is ook gewoon erg leuk voor de afwisseling, mijn ogen rustig en mijn lippel fel. I like. Ik heb nog een hele kleine lipstash, maar wilde hem toch even laten zien.


Als eerste mijn lipglossjes. Eigenlijk heb ik een haat-liefde verhouding met lipgloss. Het ziet er wel mooi uit, maar lipgloss heeft ook zoveel nadelen: het plakt, het blijft niet lang zitten, en als je haar erin komt zit je haar eronder. Ik ben gewoon lui, en heb geen zin om de hele dag te smeren. Toch heb ik nog wel een aantal lipgloss. 
Helemaal links een mooie lichtroze van teeez. Ik heb hem nog niet vaak gebruikt, omdat ik hem nog niet zo lang heb. 
Daarnaast een rode lipgloss van Essence. Ik vind deze eigenlijk wel mooi, en hij ruikt ook wel lekker. Ik heb hem een tijd heel vaak gebruikt, maar nu ligt hij eigenlijk een beetje verwaarloosd in mijn stash. 
Dan een Essence Stay With me lipgloss. Een knalroze. I like the colour! deze lipgloss blijft wel vrij lang zitten, waar ik wel blij mee ben. Ook maakt het een look goed af en geeft net even dat extraatje aan een look. Deze heb ik ook nog in het koraal, maar die ligt ergens in een tas. 
Daarnaast een hele lichtroze versie van Catrice. Die plakt, ruikt erg zoet en gebruik ik eigenlijk ook nooit, hoewel het kleurtje wel mooi is. 
Helemaal rechts staat een heel mooi nude kleurtje van E.L.F. Ik gebruik hem af en toe, en als ik hem gebruik  in combinatie met bruine oogschaduw. Ik ben soms fan van de aarde-tinten, en deze lipgloss maakt het af.

En dan de lipbalsems. Als je mij kent weet je dat ik bijna nooit de deur uitga zonder mijn Vaseline pocket size lipbalsem. I just like it. Als ik me op school verveel grijp ik naar mijn tas om mijn lippen eens lekker in te smeren. Deze Vaseline heb ik in twee soorten, normaal en met Cacao butter. Die normale gebruik ik heel veel, en die met Cacao butter alleen als ik hem toevallig zie. 
Dan een Sleek Pout Polish. Deze valt me eigenlijk een beetje tegen. De lichte kleur die eraf komt is wel een mooie toevoeging van een lipbalsem, maar de werking is bij mij matig. Ik krijg er soms zelfs een beetje ge├»rriteerde lippen van. Ik gebruik hem dan ook weinig.. 
En dan een random labello-kopie, die is bijna op. Ik heb hem vorig jaar heel vaak gebruikt. Ik kan het merk niet meer lezen want de verpakking is vies.. 

En dan mijn hele, hele, hele, hele, hele kleine lipstick-stash. 4 zijn het er, zoals je zelf ook wel ziet. 
Links een mooie knalroze van Miss Sporty. Ik weet dat het merk niet zo'n goed imago heeft, maar ik kreeg deze van mijn zusje voor mijn verjaardag (in oktober) en hij is heel mooi! Hieronder een snelle swatch, waar ik het wel een beetje slordig heb opgebracht. 


Naast de Miss Sporty versie staat een mooie bruinige lipstick uit de Kate Moss voor Rimmel collectie. Hier ben ik echt verliefd op. Hij blijft lang zitten, is mooi, en nog veel meer ;D
Als derde een Catrice lipstick die ik een paar weken geleden heb geswatcht voor jullie. Die is ook erg mooi van kleur, maar blijft helaas niet zo lang zitten.
En dan als laatste de lipstick die de aanleiding was van het dragen van lipstick, de L'oreal lipstick die ik bij de kapper kreeg. Een mooie, roze kleur. 

Heb jij een grote lipstash?

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage