1/12/2012

Teeez | Boudoir Secrets Nailpolish

Dit is het laatste deel uit de serie reviews van de Teeez! Boudoir Secrets LE! Vandaag gaan we het hebben over de nagellakjes, die in acht krachtige pastelkleuren verkrijgbaar zijn. Wij ontvingen '02 Icy' en '07 Outta Control'. Stuk voor stuk hele leuke nagellakjes! Teeez! zegt over deze lakjes dat ze een gelnagel-effect creëeren doordat er een dikke, maar gladde laag nagellak op je nagels achterblijft. Helaas zien je nagels er niet veel anders uit dan normaal na het nagellak eraf halen.

Floor:
Dit is het kleurtje 02 Icy. Een heel speciaal lakje, want als je goed kijkt zie je allemaal kleine glittertjes in deze transparante lak! Ik was benieuwd of je nog wat ervan op mijn nagels terug zou zien. Nagellak kan er tenslotte heel mooi uitzien in het potje, maar teleurstellend zijn op je nagels. 


Zoals je ziet zijn de glitters niet heel erg opvallend, ook niet als er een licht opschijnt of als je de flitser gebruikt. Ik denk dat dit lakje meer bedoeld is voor meiden die niet vaak nagellak dragen, maar wel iets extra's op hun nagels willen. Het is in ieder geval een mooi, maar subtiel lakje (iets té subtiel naar mijn smaak). 
Verder droogt de lak vrij snel, een aantal minuten later heb ik nog geen last van deukjes, krasjes of vingerafdrukken. Omdat deze lak dus bedoeld is om transparant te zijn, kan ik niet veel zeggen over hoeveel laagjes je nodig hebt om Icy te laten dekken. Ik denk dat je dan wel héél lang bezig bent! Ook de verpakking is erg leuk: de herkenbare camée-achtige versiersels zijn weer van de partij. 

Marjolein:
Dit is nummer 07. 'Outta Control'. 

Paars is, zoals ik wel vaker heb gezegd, een mooie nagellakkleur. Ik ben fan! Deze leuke lila tint vond ik ook direct leuk, en ik was dan ook blij om hem op mijn nageltjes te smeren. De nagellak is wel wat dun, maar dekt wel vrij snel. Hij is na twee laagjes volledig gedekt, maar na een laagje is het ook al wel vrij goed. Ik vind het flesje van de nagellak wel erg leuk. Origineel, omdat er een sticker op de dop zit. Het kwastje is gewoon gewóón. De nagellak blijft ook wel redelijk goed zitten. Niet slecht, maar ook zeker niet erg bijzonder. 

Deze nagellakjes kosten per stuk €4,90 en zijn te koop bij geselecteerde DA's.

Deze producten zijn ons opgestuurd ter review. Dit heeft 
echter geen enkele invloed op onze mening en we blijven altijd 100% eerlijk!

Liefs, Floor en Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage