3/05/2012

3x Leer - geïnspireerd op Lookbookers!

Een aantal van jullie gaven bij de vorige '3x' aan dat jullie het wel vaker zouden willen zien. What you wish is what you get, toch? Ik vind het helemaal niet erg, want collages maken zijn echt mijn ding! Of mode ook mijn ding is durf ik niet te zeggen, maar ik vind het wel heel erg leuk ;) Vandaag plaats ik drie collages met leer: jasjes, tassen, shorts... Leer is hip!

1. Sun Hand

Deze outfit door Amy uit Zuid-Afrika vind ik erg gaaf! Stoer door de leren shorts, maar ook weer lief door het shirt, welke ik overigens erg cool vind! Helaas kon ik niet een vergelijkbaar exemplaar vinden, maar deze zal denk ik ook heel tof bij de shorts staan.
2. Just Live Your Life

Anna-Lena combineerde in deze outfit een bordeaux oversized trui, met een leren broek / legging en zwarte wedges. Tof! Ik vind dit een hele gave combi, ik denk dat ik dit ook wel zou dragen. Maar eerst op hakken leren lopen ;)

3. Sprout and the Bean

Leren jasjes zijn altijd tof, vindt ook Morven uit Schotland. Zij combineert het jasje met een american flag shorts (awe-some!) en een simpel wit t-shirt. Een goede combi als je het mij vraagt! Op het leren jasje kun je natuurlijk zelf studs maken als je wilt.

Welke outfit zou jij het liefst dragen? 

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage