2/12/2012

China Glaze | Ruby Pumps

China Glaze 'Ruby Pumps' zat al heel lang in mijn hoofd. Een tijdje geleden kocht ik daarom ook 'Marilyn & Me', van Catrice. Maar die kleur kwam toch niet helemaal in de buurt van 'Ruby Pumps'. Toen ik op de blogsale van Sandra mijn droomkleurtje zag, mailde ik direct. En happy me, hij was er nog! Deze swatches zijn trouwens ook de primeur van mijn nieuwe camera, want ik heb mijn spiegelreflex gekocht. Ik ben echt blij! De foto's zijn nog niet allemaal even scherp, maar ik moet nog even oefenen.

Dit is 'm dan, het mooie rode lakje vol met glittertjes. Toen ik hem opdeed, kon ik niet stoppen met kijken. En er ontsnapte een 'WOW' uit mijn mond. Gelukkig zat ik op mijn kamer en kon niemand me horen. 


Ruby Pumps dekt in twee laagjes, en droogt echt mega-snel. Toen ik voorzichtig probeerde te voelen was hij ook al droog. Echt een pluspunt vind ik dat, want dan kun je snel weer bezig met andere dingen. 


Ik ben zeker blij dat ik dit leuke lakje kon scoren voor een prikkie, de originele prijs van China Glaze vind ik namelijk best wel duur. Ik denk wel dat ik deze kleur vaak ga pakken. Met kerst, met pasen, in de zomer. Hij kan altijd.

Wat vind jij van dit lakje? Heb je zelf ervaring met China Glaze?

Liefs, Marjolein

(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage