2/24/2012

DIY | De leukste DIY's

Voor de meesten in Nederland is het op dit moment vakantie, en die vakantie is alweer bijna om (ghehe) maar voor ons in het noorden begint vanmiddag pas de voorjaarsvakantie. En wat is een beter moment om lekker te knutselen dan in de vakantie? Ik heb youtube afgezocht naar leuke DIY's, en ik vond ze. In dit artikel een verzameling van de leuksten.

Toen ik bovenstaand filmpje zag werd ik steeds enthousiaster. Het shirt is zó cute geworden, en dat voor maar een paar euro's. Het is echt perfect voor in de zomer, en ook niet erg moeilijk om te maken. Ik ben fan! En toen ik dit filmpje van dit leuke (Japanse denk ik) meisje had gezien ging ik even verder kijken op haar youtube kanaal...
...en vond onderstaand filmpje.


Zelf heb ik geen lang haar, dus deze tutorial kan ik helaas niet nadoen, maar ik vond hem zo leuk dat ik hem toch even met jullie wilde delen. 

Dit filmpje is niet de makkelijkste, en ook niet iets wat iedereen in huis heeft, maar toch vond ik hem erg leuk!  Het uiteindelijke effect van de ketting vind ik wel heel leuk. 


OMG, die hierboven is zó gaaf! Ik weet eigenlijk niet of ik het zelf heel snel zou dragen, maar aan de andere kant is het ook wel heel gaaf. Kun je natuurlijk ook met een ander stofje doen. 


Thanks to Josephine, want dit filmpje liet ze mij zien. Net als die hierboven trouwens. Ik vind het shirt echt leuk geworden, misschien niet alledaags, maar voor af en toe is het zeker leuk! 

Ben jij zelf al eens aan de slag gegaan met een DIY? En heb jij nog leuke DIY tips?

Liefs, Marjolein

ps, ik heb nu ook een tumblr. Follow me en laat je eigen tumblr achter in de comments.
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage