2/21/2012

EOTD | Deep Sea Baby


Ik draag eigenlijk bijna nooit blauwe oogschaduw. Tot ik zondagochtend deze  look op Misslipgloss zag. Het inspireerde me, en na het douchen begon ik direct met het opbrengen van blauwe/ turkooise oogschaduw. Ik heb heel vaak de look weer een beetje aangepast, tot ik tevreden was. En toen was het tijd voor de eerste keer een EOTD fotograferen met mijn spiegelreflex. Niet alle foto's zijn helemaal scherp, maar het is best wennen om met zo'n zware camera foto's te maken van mezelf.



Deze look maakte ik met twee Sleek I-Divine palettes: Sunset en PPQ. 
Uit het PPQ gebruikte ik de turkooise, witte en zwarte kleur. Uit het Sunset Palette gebruikte ik de blauwe kleur. Ook gebruikte ik een lichtblauw oogpotloodje van Essence.

Wat vind jij van deze ooglook? 

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage