2/16/2012

Every Day look met Catrice.


Herinner je je nog het shoplog artikel van zaterdag? Hierin stonden ook twee, of eigenlijk drie, oogschaduws van Catrice die ik had gekocht in de sale. Ik hou heel erg van bruintinten en neutrale looks, en dus zijn deze kleuren daarvoor perfect! Ik maakte een every day look met deze drie kleuren. Zo zou ik het elke dag kunnen dragen!







Dit is eigenlijk de simpelste look die er is. Het kan bijna niet fout gaan! Ik gebruikte de bronzen kleur uit het duo 'Help! I Am Stranded' over het hele ooglid, en de donkerbruine matte kleur in mijn buitenste ooghoek voor wat meer diepte. Vervolgens bracht ik 'I Love Champagne' in de binnenste ooghoek aan voor een extra sparkle. Tenslotte nog wat mascara aanbrengen, dan nog een dun streepje oogpotlood boven en onder, en toen was ik al weer klaar! Heel makkelijk en snel, en dus perfect voor een every day look.

Zonder flits, in daglicht


Met flits
Alle producten op een rijtje:
Catrice duo 'Help! I Am Stranded'
Catrice mono 'I Love Champagne'
MAX oogpotlood

Wat gebruiken jullie voor je dagelijkse make-up?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage