2/02/2012

Floor met steil haar?!




Ik met nog mijn eigen pluizige krullies.

In mijn shoplog van laatst konden jullie lezen dat ik een stijltang heb gekocht. Ik was er altijd van overtuigd dat stijl haar me niet zou staan, maar eigenlijk wilde ik het toch eens proberen. Stiekem was ik wel een beetje bang voor het feit dat mijn haar helemaal dood zou gaan van die stijltang (ja, zulke waanideeën had ik...) maar ik zette me eroverheen. Nadat ik toch wat beschermende spray in mijn haar had gedaan liet ik de stijltang door mijn haar glijden. En het uiteindelijke resultaat was echt... wow.

Al mijn krullen waren weg. En ook de meeste losse sprietjes die eens nog boven op mijn hoofd krioelden waren verdwenen. Mijn haar was glad, zacht en stijl. Wat een verschil!


Ik had niet gedacht dat ik steil haar bij mezelf leuk zou vinden. Maar hé, het resultaat is niet slecht, toch? Er zat nog wel een heel klein beetje slag in mijn haar, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de stijltang nog niet op de allerheetste stand durfde te zetten ;) Ik heb inmiddels al twee keer stijl haar naar school gedragen, en ik had geen spijt!


Zoals je kunt zien is mijn haar ook best een stuk langer dan dat het gekruld is.

Veel van jullie waren ook benieuwd naar de stijltang zelf. Nou kan ik het natuurlijk niet met andere stijltangen vergelijken omdat dit mijn allereerste is, maar eigenlijk ben ik niet ontevreden. Hij maakt mijn haar glad en aardig steil, en dat maar voor €7,79! Als jullie dus een stijltang zoeken waar je niet teveel geld aan wil geven, dan zou dit best een goede koop kunnen zijn.

Wat vinden jullie van mijn steile haar? 

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage