2/19/2012

Lente Wishlist

Net als Floor heb ook ik de lentekriebels goed te pakken. Nu het ijs gesmolten is begin ik te dromen van leuke gekleurde kleren, zonnetje op mijn huid en mijn zonnebril weer op mijn hoofd. Lente is toch wel mijn favoriete seizoen denk ik, omdat ik me dan altijd heel blij voel. Ook is het bijna vakantie en dat betekent SHOPPEN! Ik ga zelfs twee keer naar Amsterdam. In Amsterdam is ook een Bershka, Monki en nog veel meer, dus dat zie je ook in mijn wishlist terugkomen. Ik heb even alles op een rijtje gezet wat ik graag wil hebben.


Van links naar rechts, boven naar beneden.
1. Shirt Bershka €3 (in de uitverkoop)
2. Trui Bershka €13
3. Oorbellen Bershka €6
4. Blouse Bershka €16 
5. Lush Lemony flutter €10
6. Kiboots Sacha €80
7. Ketting Sacha €10
8. Tas Sacha €50

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage