2/23/2012

The Lipstick Tag.

Ik vind lipstick een van de leukste producten om te gebruiken. En omdat Josephine mij (en stiekem ook Marjolein) getagt heeft, ga ik vandaag een beetje mijn 'lipstick verhaal' vertellen doormiddel van deze vragen die allemaal over, jawel, lipstick gaan!


1. Hoeveel lipsticks heb jij in je collectie?
Mijn lipstickstash is niet zo heel groot: ik heb er in totaal 11 . Eigenlijk dacht ik dat ik er veel minder had, maar er zitten natuurlijk ook een aantal lipsticks bij die ik echt nooit gebruik en die zo ongeveer in een hoekje van mijn kamer liggen te verstoffen.


2. Hoe berg je jouw lipsticks op?
Ik berg mijn lipsticks op in mijn every-day bakje. In dit bakje zitten van die handige, vierkante vakjes waar je lipsticks makkelijk in kan bewaren. Ik heb hier mijn favoriete lipsticks in staan, die ik het meest gebruik (hier kom ik later op terug). 




3. Wat was je allereerste lipstick en hoe oud was je toen?
Dit is mijn oudste lipstick die ik me kan herinneren. Toen ik lipsticks in mijn stash zocht voor deze tag, kwam ik deze oude donkerroze lipstick met glitter erin tegen van P2. En ergens in mijn achterhoofd heb ik nog zitten dat ik deze lipstick kreeg van mijn nichtjes rond mijn negende of tiende jaar. Ik heb hem volgens mij nooit gebruikt, of in ieder geval niet dat ik mij kan herinneren ;)

4. Heb je wel eens een lipstick opgemaakt en zo ja, welke?
Nee, ik heb nog nooit een lipstick opgemaakt! Ik gebruik lipstick nog te kort denk ik ;)


5. Wat is je lievelingslipstick en welke heeft het mooiste hulsje?
Eigenlijk zijn al mijn 'dagelijkse' lipsticks mijn lievelingslipsticks, maar als ik moet kiezen dan ga ik voor óf Noisette Cocktail van Catrice óf nummer 03 van de Kate Moss lipsticklijn van Rimmel. Ook de huls van deze lipsticks vind ik het mooist. Die van Catrice oogt vrij luxe door de mooie, glanzende paarsbruine huls, en die van Rimmel vind ik zo mooi door het reliëf in de dop en de matte, zwarte huls met rode letters.


6. Wat is je lievelings budgetlipstick?
Mijn lievelings budgetlipstick is Snow White van NYX. Dit was ook mijn eerste lipstick die ik bewust kocht. Het is een prachtige dieprode kleur zonder shimmer, en ik draag hem heel graag. Gelukkig valt het prijsje ook heel erg mee, hij kost geloof ik rond de vier euro.

7. Welke lipstick draag je het meest in het dagelijks leven?
Hihi, mijn antwoorden worden een klein beetje dubbel! De lipsticks die ik het meest naar school draag zijn de Rimmel lipstick, Noisette Cocktail en nog een Catrice lipstick genaamd 'Maroon'. Dit zijn alledrie hele draagbare kleuren, maar heel soms (echt heel soms) draag ik ook 'Snow White' naar school.

8. Voor welke lipstick heb je het meeste moeite gedaan om hem te krijgen?
Eigenlijk heb ik nog helemaal geen moeite gedaan voor lipsticks! Echter, de lipstick waar ik het meeste geld voor neerlegde was de Kate Moss lipstick, deze kostte rond de elf euro geloof ik.


9. Wat is je grootste lipstick miskoop en waarom?
Alle drie de lipsticks die je hierboven ziet zijn miskopen. De twee van NYX had ik overgenomen van Marjolein omdat ze me wel mooi leken, maar het bleek dat deze kleurtjes vol met shimmer zaten en me er dus als een oud wief uit lieten zien! Hetzelfde geldt voor de lipstick van Gosh. Deze vond ik eerst erg mooi, maar dat was maar voor een tijdje. Nu draag ik hem nooit meer omdat ik dit soort kleuren me eigenlijk niet vind staan.

10. Welke lipstick staat zeker nog op jouw verlanglijstje?
Ik hoor altijd goede verhalen over de MAC lipsticks, en als ik ze bijvoorbeeld zie ik een persbericht dan begin ik ook spontaan te kwijlen. Wat een prachtige kleuren! Eigenlijk wil ik heel graag eens een oranje lipstick uitproberen, maar ik zal eerst maar eens moeten kijken hoe dat uitpakt ;)

Hou jij ook net zoveel van lipstick als ik of hou je je lippen liever kaal?


Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage