2/04/2012

Mijn every day bakje.


Alle meiden die make-up op hun gezicht smeren hebben wel favorieten die ze het liefst elke dag gebruiken. Ik natuurlijk ook! Tot vorige week had ik geen handige manier om mijn favoriete make-upjes op te bergen, maar sinds ik een plastic make-upbakje van de Action in mijn bezit heb kan ik mijn mascara, oogschaduw, lipsticks etc. heel handig organiseren. In dit artikel ga ik laten zien hoe ik mijn every day stash indeel.

In dit gedeeltje heb ik al mijn basic dingen staan. Onder andere zit hier mijn Teeez! mascara in die ik zo fijn vind, zwart (Action) en groen (Teeez!) oogpotlood, en mijn kwasten van de Hema en Essence.




In het grootste bakje daarnaast zet ik mijn make-up remover. Samen met wat watjes past het precies! Ik vind deze remover van Nivea fijn, hij verwijderd mijn make-up goed en hij irriteert niet.


Heel handig: er zijn vier vakjes voor lipsticks! De lipsticks van Rimmel, Catrice en NYX zijn mijn favoriet. Ook staat er nog een verdwaalde oogschaduwbasis van de Hema tussen: deze paste ook erg goed in zo'n vierkant vakje ;)

Het een na laatste vakje. Een minpunt: dit vak is niet zo diep waardoor mijn concealer van Catrice, de liquid eyeliner van NYC en mijn favo lipgloss van Catrice nogal snel omvallen. Samen met deze make-upjes zit de bronzer / highlighter van Essence er ook nog bij in.

Hierin zitten de grote dingen. En zelfs in het allergrootste vak passen ze nog niet eens! De blush van Inglot vind ik supermooi: ik gebruik hem elke dag! Verder zie je nog mijn Sleek Storm palette, die perfect is voor every day looks, en een wimperkruller.

Dit zijn alle dingen bij elkaar! Het ziet er al een stuk voller uit zo, vind je niet? Toch vind ik deze manier van je every day make-upjes opbergen erg handig, en ik ben dan ook blij dat ik dit bakje heb aangeschaft! Als je meer producten gebruikt dan ik (bijv. foundation en primer) dan kan dit bakje wellicht iets te klein voor je zijn.

Waar bergen jullie je every day make-up in op?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage