2/20/2012

Mijn februari in foto's.

De laatste keer dat ik wat snapshots uit mijn leven liet zien was in december vorig jaar. Januari heb ik even overgeslagen wat foto's betreft, maar deze maand heb ik toch weer aardig wat snapshots gemaakt die het waard zijn om te laten zien. Wel moet ik jullie weer waarschuwen voor gedraaide foto's: mijn mobiel lijkt niet helemaal te doen wat ik wil ;)


De maand begon heel erg leuk, want Marjolein, Laura en ik gingen voor een dagje naar Utrecht! Jammer genoeg hebben we meer tijd in de trein doorgebracht dan in Utrecht zelf ;) Op deze foto zitten we in de trein terug naar huis.



Deze foto maakte ik tijdens de enige keer dat ik ging schaatsen. Ik was op verjaardag bij mijn tante, en daar was de hele rivier bevroren. Ik had dan wel van die rot onderbind-schaatsen, maar gelukkig waren mijn nicht en mijn broertje zo lief om me zo nu en dan te trekken ;)


Mijn tante kan ook heel lekker koken. Het was een eenvoudige maaltijd, pindamaïssoep, maar het toetje was heerlijk! Het was yoghurtijs met sinaasappel en walnoten.


Een van de mooie zonsondergangen bij mij thuis in Zuutloaren ;)


Pretty oogschaduws van Catrice! Ze waren in de sale en dus nam ik ze graag mee.


Mijn wenkbrauwen waren een ramp! Dik, borstelig en allemaal verdwaalde haartjes. Het was hoog tijd om ze weer eens bij te werken ;)


Mijn papa heeft een nieuwe auto! Hij was dolenthousiast en wilde iedereen meenemen voor een ritje en uitleggen wat die toffe auto nou wel niet allemaal kan. Het was wel grappig om pap zo blij te zien ;)


Dit is het meiske wat op de voorkant van mijn boek van Frans staat. Tsja. Ik zou niet zo'n foto op mijn boek willen hebben! Het haar zit voor de ogen, de tanden zijn ongelooflijk geel en de foto is niet eens scherp. 


Net toen ik even lekker wilde bankhangen, hield de tv ermee op! Gelukkig kon papa hem snel fixen.


Heerlijke, maar o-zo-ongezonde snoepjes van USfoodz.


Ik zat weer eens in spanning, want ik had het unboxing filmpje van vrijdag al twee keer geupload, en het was ook twee keer mislukt. Gelukkig lukte het, na heel erg lang wachten, wel!


Marjolein en ik deden vrijdag even een bakkie bij de Hema na het shoppen.


Tijdens het shoppen kocht ik dit groene truitje bij de Zara, een kleur die ik normaal nooit draag! Skinny jeans, riempje en opvallende ring erbij en het plaatje was compleet!


Ik ging weer eens een fotoshoot met mezelf doen, en op een gegeven moment had ik er een beetje genoeg van omdat het niet lukte. En dat resulteerde in deze charmante foto.


Tot slot: lieve Kitty.

Hebben jullie nog iets leuks, grappigs of beschamends meegemaakt 
deze maand? Laat het weten in de comments!

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage