2/11/2012

Mini Shoplog | Catrice & New Yorker

I love to shop. Dat werd in het artikel van woensdag al duidelijk. Het liefst breng ik uren door in internetwinkels om lekker kleding en make-upjes te kijken, maar IRL shoppen vind ik natuurlijk ook hartstikke leuk. Vooral als ik dat met mijn matties Marjolein en Laura doe! In Utrecht heb ik niet heel veel geshopt, maar wel een paar dingetjes die ik met jullie wil delen.

















Dit shirtje vind ik superleuk! In de New Yorker had ik nog zo mijn twijfels, maar toen ik hem eenmaal aanhad en de goedkeuring van mijn twee shopmatties had gekregen kocht ik hem toch. Hij heeft een hele Indiaanse uitstraling, perfect voor de zomer! Helaas moet ik daar nog even op wachten...
Dit shirtje kostte rond de €13,- .

Het shirtje was niet het enige leuke wat ik bij de New Yorker zag. Toen ik nog even bij de sieraden ging koekeloeren viel mijn oog op deze ring. En oh em gee, wat is deze ring leuk! Voor het geval je het niet helemaal ziet: het is een schildpad met nepdiamantjes op zijn rug. Superlief. En ook nog een klein extraatje: de pootjes kunnen zelfs bewegen.


En stiekem is dit een collective shoplogje, want de make-upjes die nu gaan komen heb ik afgelopen donderdag gekocht na mijn laatste orthobezoek (yay!) als beloning voor mezelf. Ze waren in de sale en ik dacht: waarom ook niet?





Dit paletje van Catrice heet 'Help! I Am Stranded' en bevat een matte donkerbruine en een goud-bronzen kleur met shimmer. Erg mooi voor overdag! Ik viste deze uit de uitverkoopbak voor €2,50 .


Omdat bovenstaande twee kleuren eigenlijk nog iets misten, kocht ik 'I Love Champagne', een warme highlighter met shimmer / glitter er ook nog bij voor €1,00. Ik hoopte dat de glitters niet te chunky zouden zijn, maar helaas zijn ze toch wat grof. Erg opvallend voor onder je wenkbrauw, maar erg mooi in je binnenste ooghoek.

Van links naar rechts de twee kleuren uit 'Help! I Am Stranded' en 'I Love Champagne'

Zoals je ziet heeft de matte bruine kleur nog wel aardig wat pigment, maar de bronzen en de champagnekleur vielen me toch wat tegen. Je zag meer glitter dan kleur! Toch vind ik de combinatie wel erg mooi voor een every day look

Wat denken jullie van mijn koopjes?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage