2/03/2012

Tip | Blogsale NL Blog

Afgelopen weekend werd ik benaderd door Sandra. Sandra had via via mijn blogsale doorgekregen, en kwam met een heel goed initiatief waar ik toch even aandacht aan wil besteden. Ik heb het ook wel eens gehad: ik had een make-up product al tijden op mijn wishlist staan, maar kocht het steeds niet, omdat ik het toch te duur vond. Blogsales zijn hier een uitkomst voor. Misschien staat net dat ene product in iemands blogsale, en kun je die voor een paar centen scoren. Sandra had ook dit probleem, en heeft de blog BlogsaleNL opgericht.  Op dit blog post ze af en toe een overzicht met blogsales, zodat je makkelijk blogsales kunt vinden van blogs die je niet volgt / kent. Vandaag komt het eerste overzicht online, en om 'up to date' te blijven kun je het blog volgen via Bloglovin'.

Als je zelf een blogsale hebt die je graag wilt delen, kun je Sandra mailen. De verdere informatie daarover staat hier.

Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage