2/25/2012

Trind Caring Colors voorjaar 2012 | deel 1.


Trind is een niet geheel onbekend nagelverzorgingsmerk: waarschijnlijk hebben jullie al veel gehoord en gelezen over hun Nail Repair en nagellakkleurtjes. Dit voorjaar komt Trind echter weer met vier nieuwe kleuren op de proppen: pastelkleuren wel te verstaan! Ik, en Marjolein ook, waren erg benieuwd naar deze kleuren omdat we allebei al een tijdje weer uitkijken naar de lente en wel een dosis kleur kunnen gebruiken.
In dit artikel zal je swatches tegenkomen van CC148 'Pastel Lilac' en CC146 'Bright Pink'.




Het kleurtje dat je hierboven ziet is 'Bright Pink'. Nou, bright is hij zeker! Ik zou deze kleur zelf niet tot de pastel-categorie rekenen, maar toch is het wel een erg vrolijk kleurtje. Zoals Trind zelf zegt dekt hij het best in twee lagen. Wel vind ik eigenlijk het kwastje niet meer zo lekker lakken: hij is vrij smal en omdat daardoor niet zoveel nagellak meekomt, kan je nagellak wat streperig worden. Goed opletten met lakken dus!


'Pastel Lilac' is in vergelijking met 'Bright Pink' een rasecht pastel-kleurtje. Zoals de naam al zegt is het een hele mooie lila tint, perfect als je niet van opvallende nagellak houdt! Ook deze dekt weer in twee laagjes, wat mij betreft is dat prima!

Ik vind het beide erg verschillende kleuren, maar toch vind ik ze allebei even leuk! Ik kom in ieder geval in de lente-mood met deze lakjes. En dat was volgens mij nou net de bedoeling! Binnenkort komt deel twee van de swatches, dit keer van Marjoleins hand.

Zou jij deze lakjes aanschaffen, of skip je deze collectie liever?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage