3/03/2012

100Snapshots | deel 2.

Dit jaar doe ik het 100Snapshots project. Dit project heeft 100 woorden, 100 opdrachten die ik binnen een jaar wil gaan fotograferen. Voor het vorige deel, klik hier.

Het duurde een tijdje, maar nu kom ik dan toch eindelijk met deel twee van mijn project. Ik baal, want het is toch lastiger dan het lijkt. Als ik alle opdrachten binnen een jaar wil vervullen, dan zou ik twee foto's per week moeten maken, maar helaas heb ik niet altijd inspiratie of de middelen ervoor. Toch heb ik deze maand ongeveer 7 foto's kunnen maken, die ik vandaag aan jullie ga laten zien!

50. Breath
De maand begon met een tripje naar Utrecht samen met Marjolein en Laura. Het was koud, en ik had al een idee in mijn hoofd voor 'Breath', namelijk de koude adem die je uitblaast. Ik vroeg Laura even te blazen en voila, daar was de foto die ik wilde hebben.
61. Music
Ik hou heel erg van muziek luisteren en maken, dus deze foto was eigenlijk een makkie! Ik ben op dit moment helemaal fan van tweeluiken, omdat ik op die manier nog iets beter een verhaal kan vertellen.Voor deze foto's gebruikte ik een muziekboek en natuurlijk mijn gitaar.

74. Find


Het verhaal achter deze foto is is dat je iets 'vindt' in een woordenboek. Ik had nog een oud woordenboek liggen en zo raakte ik geïnspireerd tot deze foto. Ook hier weer een tweeluik om het beeld te versterken en duidelijker te maken.

66. Dance

Dit is een heeele mooie foto van mij *ahum* maar ik vond hem wel perfect bij het thema 'Dance' passen. Een beetje gek doen en lol hebben kan geen kwaad!

04. Hot



Oh men, wat zijn brownies toch superlekker! Hier stond het in de oven, vandaar door het thema 'Hot'.


91. Desk

Ik had mijn bureau super netjes opgeruimt, en daar was ik flink trots op. In mijn achterhoofd zat nog dat er ook het thema 'Desk' bestond, en daar was mijn mooie opgeruimde bureau natuurlijk perfect voor.

82. Hazy

Deze foto is nog vers, van gisteren om precies te zijn! Het was lekker mistig, en dat is heel mooi fotografeer weer! Dus op de vroege ochtend (eh, 11:00 dus), ging ik even wandelen en maakte deze foto's.

Dat waren de foto's die ik de afgelopen maand gemaakt heb! Wil je op de hoogte blijven van mijn project en alle foto's als eerste zien, volg dan mijn fotoblog Memorable Thoughts.

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage