3/17/2012

3x Zalando - geïnspireerd op Lookbookers!

Een aantal van jullie gaven aan dat jullie wel vaker '3x' zouden willen zien. What you wish is what you get, toch? Ik vind het helemaal niet erg, want collages maken zijn echt mijn ding! Of mode ook mijn ding is durf ik niet te zeggen, maar ik vind het wel heel erg leuk ;) Vandaag plaats ik drie collages met kleren van Zalando, want zij hebben in hun webshop errug veel keus uit leuke kleren!


1. Stand and Deliver

De eerste look is een vrij simpele look met neutrale kleuren. Erg leuk vind ik zelf, want ik ben wel van het neutraal! Neutraal staat Olivia ook zeker goed, she rocks!
1. Chino van het leuke merk Only - €34,95
2. Beige korte trenchcoat, ook van Only - €39,95
3. Riem, Royal Republiq -€39,95

2. Fly Me To Your Heart

Anastasia maakte deze felkoraal met zwarte look. Wederom simpel, maar leuk door de kleuraccenten! En ik vind haar flaphoed erg gaaf, ook al zou ik die zelf niet dragen. De peeptoes heb ik er zelf bijverzonnen, omdat ik die leuk bij deze outfit vind staan!
1. Mooie cocktailjurk, Vero Moda - €29,95
2. Peeptoes, Zign - €79,95
3. Riem, Pieces - €9,95

3. Pink for Summertime

Roze gecombineerd met wit vind ik heel erg leuk! Het zal je dan ook niet verbazen dat ik de look van Alexandra heb uitgekozen. Het is heerlijk zomers, ook met de, ietwat foute, ballerina's ;)
1. Ballerina's, Tamaris - €29,95 (sale)
2. Blazer, Vero Moda - €49,95
3. Jurkje, Nümph - €36,95 (sale)

Wat vind jij de leukste look?


Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

Advertorial - Alle kleren komen van Zalando.nl

nRelate Posts and Homepage