3/08/2012

Besteld @ Nelly.com & H&M








H&M ONLINE
Groene t-shirt  Ik vind dit een erg leuk model. Vooral omdat hij een wijde hals heeft, een beetje cropped is én een leuk zakje heeft! Het leek me leuk om een keer zo'n groene tint te proberen, maar ik heb geen idee hoe het me zal staan. Hij kost maar €7,95 .

Verenring Al een tijdje zit ik te azen op deze verenring, maar in de winkels kon ik hem helaas nergens vinden. Op de webshop was hij gelukkig nog wel te krijgen! Maar toen ik hem afgerekend had zag ik dat hij pas bezorgd wordt in mei. Bummer! Deze ring kost €4,95 .

Oranje nagellak Bij deze kleur krijg ik een heel zomers gevoel! Als het goed is is het een heel klein flesje. Hij kostte ook maar €0,95!

Zwarte en witte blouse Deze ontbraken nog in mijn kledingkast. Jammer, want blousjes kun je heel leuk combineren! Je kunt ze heel nonchalant dragen, maar ze kunnen ook netjes zijn. Per stuk kosten deze blouses €9,95.

NELLY.COM
Leren shorts Mijn laatste aankoopje komt bij Nelly.com vandaan. Het zijn leren shorts! Ik heb al helemaal in mijn hoofd hoe ik hem ga combineren, dus waarschijnlijk (als hij past) komt hier ook een outfit mee ;) Het shortje kostte maar €14,95, hoe goedkoop!

Wat vind jij van mijn aankoopjes, en heb jij onlangs nog bestellingen gedaan?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage