3/12/2012

Creative Me | Blends?

Zoals jullie weten is fotografie mijn passie. Maar onlangs heb ik dankzij Josephine nóg iets leuks ondekt: blends. Dit zijn meestal plaatjes van meestal celebrity's die in een mooi geheel in elkaar gephotoshopt zijn. Joos en ik hadden hier laatst een heel leuk msn gesprek over met tips en tricks die over en weer gingen, en zo begon ik met blends maken. Ik kwam erachter dat ik het heel leuk vond! Omdat ik ook een creatieve opleiding wil gaan volgen leek het me goed om met wat meer verschillende vormen van grafische vormgeving te gaan werken. In dit artikel wil ik alvast wat creaties van mijn hand laten zien.




Op deze van Robert Pattinson ben ik het meest trots. Ik vind het vintage effect heel gaaf geworden en ik ben ook blij met de manier waarop de foto's in elkaar overlopen. En natuurlijk is RB ook een hele leuke vent om naar te kijken ;)


Ik ben eigenlijk totaal geen fan van Mary-Kate & Ashley, maar ik kwam een leuke fotoshoot van ze tegen en dat inspireerde mij weer tot een klein kunstwerkje. In deze blend heb ik mijn 'wolkenbrushes' gebruikt, dat zijn een soort stempels. Ze lijken best realistisch en je kunt er heel veel leuke dingen mee doen!



Dan nu een blend die bijna ontploft van de bokeh, de lichtbolletjes die je ziet. Ik zag deze gave foto's van Emma en verwerkte ze in dit plaatje. Een beetje druk misschien, maar ik vind hem wel heel erg tof.




Dit is de laatste blend die ik vandaag aan jullie laat zien, dit keer een met Scarlett. Ook met één foto kun je hele leuke blends maken! Ik gebruikte weer een bokeh texture, maar dit keer een met hartjes. Rechts zie je een soort baroque texture die ik zelf heb gemaakt.

Een klein en kort artikeltje vandaag. Vinden jullie het leuk om creatief bezig te 
zijn en zo ja, wat doe je dan zoal? 

Liefs, Floor
 (sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage