3/11/2012

Elle Stijlbijbel Voorjaar 2012 | Mijn favorieten

Vorige week konden jullie al meedoen met een winactie waarmee je deze stijlbijbel kon winnen. Deze winactie is nu gesloten, maar ik heb zelf ook een exemplaar gekocht. Alle trends van het voorjaar komen erin naar voren, en ik vond het heel leuk om er door heen te bladeren. Dat heb ik dan ook al meerdere keren gedaan. Na het doorheen bladeren ga ik hem waarschijnlijk weer kapot knippen om mijn inspiratieboekje te vullen. In ieder geval, ik ga jullie vandaag mijn favoriete dingen uit de Stijlbijbel laten zien.



Als eerste een trend met een heel leuk patroontje. Ik ben gek op kleur, en patroontjes in mijn kledingkast ontbreken nog een beetje. Ik hoop dat er veel shirts, blazers en rokjes met zulke patronen komen.


Less is more op bovenstaande foto. Verschillende basic dingen vormen hier juist een heel mooi geheel vind ik. Zo kun je met heel simpele kleding een hele bijzondere outfit creëren.

Bij 'Romantic Fashion' zit ik al een hele tijd te kwijlen. Mijn inspiratieboekje bevat dan ook meerdere pagina's met witte of roze jurkjes. Zo leuk, zo vrouwelijk en zo zomers! Ik ga zeker een leuk jurkje scoren voor de zomer, als ik die in ieder geval kan vinden.

Pastel vind ik ook erg leuk! En op de een of andere manier, lucky me, staan deze kleuren mij ook wel erg goed. Dit is niet de eerste keer dat pastel een trend is, maar het blijft me aanspreken.

Die bikini! I'm in love.

Ook staan er in de stijlbijbel prachtige ooglooks, die gebruikt zijn bij catwalk-show. Als make-up liefhebber is dat natuurlijk even een 'OMG-momentje'.

Dit waren mijn favorieten. Heb jij de stijlbijbel al in huis?


Liefs, Marjolein
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage