3/01/2012

Favorieten van februari.


Het is al heel lang geleden dat er een 'favorieten van...' is geweest; om precies te zijn in november is de laatste geweest. Tussendoor zijn er niet meer dit soort artikelen gekomen omdat we vaak dezelfde producten leuk vonden en gebruikten, maar nu heb ik wel weer een aantal 'nieuwe' dingen die mijn favoriet zijn geworden deze maand.




1. Favoriete Sieraad
Deze schildpadring hoort zeker in mijn favorieten thuis! Hij is helemaal mij en super bling bling! Tijdens de meet had ik hem ook om. Een nadeel: hij rinkelt.

2. Favoriete Nagellak
Mijn favoriete nagellak is zonder twijfel Bright Pink van Trind. Hij brengt me al helemaal vooruit naar de lente, want zo bright is hij!

3. Favoriete Make-up Product
Toen ik mijn lipsticks aan het doorspitten was voor The Lipstick Tag, kwam ik dit schatje weer tegen. En ik had hem heel erg gemist! Noisette Cocktail is een prachtige paarsbruine kleur die me, al zeg ik het zelf, erg goed staat vanwege mijn haar en ogen.

4. Favoriete Liedje
Dit is een erg lekker 'fietsliedje', zoals ik dat graag noem. Op het tempo van 'Rock The Casbah' kan je erg lekker fietsen! The Clash is een typische punkrock band uit de jaren tachtig, iets waar ik wel van hou! Hier kun je hem beluisteren, als je durft ;)

5.  Favoriete Snack
Nou ja... snack kun je dit niet echt noemen, deze appeltaart kauwgom! Oh men, wat is dit lékker. Best zoet en het smaakt niet helemaal naar appeltaart, maar ergens proef je toch wel de appel en de rozijnen. Ik geloof dat ik zelfs een beetje verslaafd ben aan deze kauwgom. Gelukkig heb ik er nog een paar over!

6. Favoriete foto
Tsja, een beetje raar om van mezelf een favoriete foto te kiezen misschien, maar ik was wel erg tevreden met deze. Ik maakte hem voor mijn 100 Snapshots project. Je ziet er natuurlijk maar een klein stukje van, en om hem helemaal te bekijken kun je hier klikken.

Zo, dat waren mijn favorieten van deze maand! Wat zijn de jouwe?

Liefs, Floor
(sweethippos@hotmail.com)

nRelate Posts and Homepage